torstai 1. marraskuuta 2012

hard rock

Alla kuva Anusta ja musta sunnuntailta :)


Tilasin taas kerran (hupsis) yks päivä membersiltä ton neonvihreen neuleen. Ja oon aikalailla rakastunut siihen! Oon aina vihannu neuleita, neuletakit viel menee mut tommoset ku toi on aina ollu iha kakkapäitä. Näyttäny aina joltain perunasäkiltä mun päällä ja oon lihonnu joku 15kg ku pidän semmosta. On tääki semmonen, mut toi väri on tosi pirtee ja kiva! Ja cmoon, tuol on kylmä ulkona.

Ps. Oonko nolo ku otan ittestäni kuvia peilin kautta duunin pukkarissa?
 Käytiin testaa rokkikahvila (HRC) T:n kanssa, join strawberry daiquirin ja T veti kaljaa (lol). En sanois että toi paikka on ihan SUKKA niinkuin eräs sanoi, mutta se on alkuvaiheessa ja se on uutta jopa meille kaikille. Siis asiakaskunnalle. Ja jos pitäis mun tähtikartalle se pistää, niin se menis kyllä ehkä seiskan tai kutosen tasolle. Burgerit oli ylikalliita, eikä ees ollu mitään jättikokoisia. Drinkkilista oli kattava ja hyvä, ja hinnat oli kyl nykyaikaa (:D fanny lopeta)
 Syötiin 'jumbo combo', tarjoilija uhkaili että "it's reeeally big, so i'll come to check up on you afterwards if you want to order maincourses, okey?" No ei kyllä mikään jättiläinen ollu. Meillä on edelleen stadin parhaat wingsit ! JEEEE winwinwin Plus paremmat dipit. naminami
Mutta joo, suosittelen käymään :)

 Muihin kuviin ja tunnelmiin:

Ollaan yleensä katottu koneelta sarjoja (HIMYM on meijän suosikki) ja tällä kertaa on "once upon a time" sarja. Siis perkele että suututtaa, SE PILAA MUN MUISTOT DISNEYN HAHMOISTA!!! ei ne voinu tuntee toisiaan.. ei lumikki ja punahilkka voi olla mitää hiton bestiksii. Mut silti se on koukuttava sarja :D Evil (b)witch on kauhee ämmä kyl..

Joten nyt kun olen taas päässyt tähän kirjoittamisen makuun, voin rauhallisesti jatkaa mun löysäilyä ja alkaa katsomaan tuota sarjaa >

<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti