torstai 29. marraskuuta 2012

elixia!

Vihdoin ja viimein oon (melkee) selättänyt flunssan ja yskän ja kaikki maailman taudit. Ja päätin käydä tuumasta toimeen. Me sovittiin Heidin kanssa tärskyt eilen ja maanantaina soitinkin alexiumin elixialle (eli keskustan elixia) ja sovin ajan että pääsen 'kyselee' jäsenyydestä. Tajusin sitten jälkeenpäin että hitto! mä oon muuttamassa ihan toisen keskuksen naapuriin, että eikö mun kannattais sinne mennä hieroo kauppoja. No niinpä meninkin! :) Ja onneks menin. Siellä oli mukava myyntineuvottelija joka sitten sai mut ylipuhuttua. Olin tietty päättänyt jo, että tänne mä haluun tulla treenaa. Elixia on siitä hyvä että siellä on niinku KAIKKI. Ja plussaa tietty on se, että moni ystävä on myös jäsenenä. Hinnat on tosi tyyriitä, mutta nyt kun motivaatio on huipussaan niin eiköhän se maksaudu takaisin ;) Sovittiin kaupat, ja siinä samalla sain jopa elixian treenikassin "kaupan päälle" !

Mä en oikeesti tiiä mihin oon ryhtymässä, eikä mun ehkä tarttekkaa. I just go with the flow! (And with Heidi... :D) Päämäärä on kummiskin kevyempi taakka ja parempi fiilis fyysisesti :)

Heidi tuli sitten elixialle, ja lähdettiin siitä uuden kassini kanssa keskustaan päin kahville. Dösässä sitten innostuttiin lähtemään fitnesstukkuun. Olihan se matkan varrella ;)
En sano että tietäisin näistä protskuista ja hiilareista sun muista hölkäsen pöläystäkään. Mut eiks se homma hoidu niinku avartamalla ja kyselemällä? No Heidi pitikin mulle intensiivisen kurssin kampin picnickissä :D

No tukusta lähti matkaan tuommoiset (haha kuka EI kuulu joukkoon?):
Mentiin sitten käymään tosiaan siellä kahvillaKIN, ja sen jälkeen kaupoilla. Ostin itselleni urheilurintsikat ja semmoset capri-tyyliset housut salille. Vielä puuttuis kengät! Meinaa tuo meijän ihana ja lutunen riiviö söi mun entiset niken lenkkarit...... Tai siis, voi niillä vielä käydä salilla mutta ku se söi ne narut. Ja en yleensä osta ylimääräisiä NARUJA :D No ne mä käyn ostamassa stadiumista. Löysin sieltä kivat niken kenkulit :)

Töitä tiedossa loppuviikko. Lauantaina pääsen kahdeksalta ja systeri tulee meille yöksi :) Leikkaan vähän sen hiuksia ja meen käväsee taaaas yhissä läksiäisissä. Sitten alkaakin jälleen kerran kolmosen vapaat. Noh, onpahan aikaa sitten käydä salilla! Pitää vaa ne PT tapaamiset hoitaa alta pois... grr. 
Viimeeks kun liityin elixiaan, niin mulla oli kyllä niiiin seksikäs pt ettei mitään rajaa. Vois ite kans hankkiutuu semmoseen duuniin! Pysyis ainaki kunto kurissa!

Huomenna aikanen herätys, kymmeneltä pitäis olla koulutuksessa!

<3 fannyah

5 kommenttia: