sunnuntai 18. marraskuuta 2012

tonight is the night!

Niin siis tyttöjenilta! :) Näen neidit kuudelta keskustassa ja me mennään Vapianoon syömään. Namskis! Ja niinkuin kaikki tietää, namulaiset on kovia juomaan; varsinkin tää poppoo. Joten tää päivä tulee olemaan pitkä, tiiän sen jo nyt :D

Mä haluun ottaa kaiken irti Anusta ja Mirestä, ennenku ne lähtee maailmalle <3 Tossa pari päivää sitten aloin ajattelee sitä että kohtahan ne lähtee. Eikä mikskää lyhyeks aikaa..
Muistan ku mä lähin meksikoon sukulaisten luokse kuukaudeksi kesällä vuonna 2007, sillon oltiin Rosan kanssa paita ja peppu. Hän ja silloinen poikaystävänsä (hihi) tuli saattaa mua flygarille, ja ai että sitä ikävän määrää. Jengi kelas et "ei hitto se ämmä on siel tropiikissa juomassa tequilaa" mut ei... Arvatkaa mitä mä tein päivät pitkät? KATOIN FRENDIEN & SINKKUELÄMÄÄ KAUSAREITA...... Sinkkareiden päätösjakso oli niin paha, että aloin itkee ihan perkeleesti ja pistin Rospelle kokoajan viestii et kuinka ikävä mulla on sitä. Jälkeenpäin ajateltuna, voi vittu oikeesti..... olin MEKSIKOSSA ja spiidasin kuukauden enkä käyny ees uimassa meressä. Hävettää :D Paluu oli kyl jees, pääsin mun pupun luo takas ja oltii taas yhessä. Mut faija ei digannu... meinaa puhelinlaskusta. Se pelle jankkaa siitä vielä tänäkin päivänä. Se oli meinaa monen sadan euron arvonen lasku. Hups. No mutta.. Ei sille enään mitään voi. Joskus kun meen meksikoon ni uin joka päivä ja en kato yhtään telkkaria enkä käytä puhelinta. Ainakaan tekstaamiseen. Ellei se oo viber tai iMessage... :DD

Oon halunnu jeffreyn kengät about aina siitä päivästä lähtien ku mä ne bongasin nellyllä. Oon kirjottanu skopunkten kaupasta aikasemmin, se sijaitsee myrtsissä. Siellä on tosi hyviä kenkiä ja halpoja! Niillä on semmonen juttu että jos ostat kahdet kengät, niin halvemmat tulee puoleen hintaan. Ja kolmet jos ostat niin kolmannet tulee kaupan päälle! Eli tosi hyvä diili :) No käväsin siellä sitten tooosi pitkästä aikaan, kun näin yhellä neidillä kengät sieltä mitkä oli ihan pakko hankkia. Vähä pelkäsin että niitä ei oo enään, mutta niitä oli! jesjesjes <3 Eli nämä kaunottaret:

Noi siis muistuttaa jeffreyn kenkiä tosi paljon, nyt en tartte niitäkään kun on 'feikit' !
Tai no...membersillä on maanantaina JC:n kenkiä -70%... Kattoo nyt lähteekö mitään mukaan ;D

Ostin myös saappaat (kuvassa) samasta kaupasta, kolmannet kengät olikin T:lle.

(sori ilmeestä.... :D)

Huomaa että oon enemmän kesäihminen.. kesäisin mulla on väriä päällä, mutta nyt oon jokapäivä sen näköinen ku oisin hautajaisiin menossa!
No tänään mulla on _ainakin_ liilat kynnet ;)

love, fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti