maanantai 12. marraskuuta 2012

Kirjottaminen jäi nyt sit hieman. Oon edelleenkin kipee, olin töissä koko viimeviikon ja tääkin viikko menee siellä helvetin kolossa. Oisin oikeesti joutunu olee ti-la saikulla, mutta koska oon niin tunnollinen ja ahkera työntekijä niin olin silti töissä. Ja "lopussa kiitos seisoo", VITUT. Ei kiitosta, ei mitään. Hyvä ku sain syötyä. Tosin siitä syytän vaa itteeni. Kauhee päänsärky kokoajan täst yskimisestä, nyt flunssaki iski (niinku se aina iskee yskän jälkee) Teetä menee enemmän ku laki sallii, mutta ei auta mihinkään. Mä oikeesti vien sen lekurin oikeuteen ja kidutan sitä, koska se ei antanu mulle mitää pillereitä.

Nyt ehkä riittää angstaus? Ehkä kirjotan myöhemmin lisää. Töiden jälkeen jos jaksan. Mut vaa ehkä.

3 kommenttia:

  1. Uus ulkoasu sun blogilla :) mitä toi otsikko tarkottaa, en jaksais millää käyttää google kääntäjää.. :D

    VastaaPoista