keskiviikko 21. marraskuuta 2012

IT'S OFFICIAL

Mentiin tänään systerin kaa tsiigaa twilight! Ennen näytöstä käytiin syömässä pizza hutissa, ja siitä sitten makuunin kautta saliin. S itki leffassa kyllä niiin paljon ettei mitään rajaa.. VAIKKA se on nähnyt sen jo VIISI kertaa?!?? Ja ensi-iltahan oli ihan just äsken.. always truufani_97

Itkemiseen oli syy tietenki. Ja kiroan sen kirjottajan joka on pistäny siihen semmosen vittumaisen kohan ettei mitää rajaa :D Aloin ite kans itkee ku katoin ässää... lol

Meillä on kotona semmonen ihana ja söpö tuholainen, jolla on tällä hetkellä tapana tuhota mun vaatteita... No mentiin sitten leffan jälkeen kaupoille, tähtäsin siis forumin ginaan mutta matkalla erehdyin menemään Glitteriin.... Sieltä sitten mukaan lähtikin pari kaulakorua (kuvassa) ja HIUSDONITSI! Kerranki oon messissä näissäkin jutuissa ajoissa;)

heheeee
 
Ulkoilutin tänään mun ihania uusia popoja, ja koska oon niin aktiivinen korkkareiden käyttäjä oli pakko ottaa varakengät messiin. Päädyinkin vaihtamaan ne jossakin vaiheessa.. ihan hyvä vaa :)
Ostin muuten noi farkutki myös tänään! Mua ei näe ku leggareissa tai mustissa farkuissa. Se vast oiski outoa nähdä mut vaaleissa farkuissa. Ehkä sitten kun oon laihtunut sen kymmenisen kiloa (like that's gonna happen...:D)

Sunnuntai meni muuten just niinku arvasinkin! Päädyttiin vapianosta The Tigeriin (millissä käynnin jälkeen) Oltiin enemmän vippi tiloissa, mutta käytiin myös yleisissä tiloissa. Bongasinkin sieltä Tiian ja hyvät tanssisessiot. heheh
Oli meillä myös yksi 'naisvahvistus mukana', markus!
Kiitos tosi kivasta illasta kaikille<3

Huomenna onkin aamusta duunikoulutus ja siitä suoraan avausvuoroon asennoituminen. Tää viikko on aika iisi, mulla on ollut su,ma,ti vp ja myös la&su on vapaapäiviä.
Mire & Anu lähtee hitto ihan just veks täältä... Vähä on haikee fiilis, mut silti onnellinen että ne pääsee elää unelmaansa ja hakee uusia tuttavuuksia ja kokemuksia. Vähä semmonen muori olo. Miun pikkuset lähtee maailmalle<3

näihin kuviin ja tunnelmiin, nyt nyt natinati.

<3fannyah

1 kommentti:

  1. Nainen! Mul on sulle CHALLENGE

    http://fuckyeahsofia.blogspot.fi/2012/11/liebster-award.html

    VastaaPoista