torstai 1. joulukuuta 2011

Tänään oon löhöilly vaa kotona ja leikkasin isin hiuksetki. Ja imuroin. Oon ollu siis erittäin ahkera! Mun on pitäny käydä ostelee joululahjoja about viis kertaa jo, mut 4/5 on onnistunut MUTTA oon ainaki ostanu ittelleni jotain?? :DD Pitäis ostaa isille ja siskolle lahja :) Ja en niitä kerro tässä, koska Salma on sen verran fiksu likka nykyää et se lukee tätä. No isi ei nyt niin fiksu oo, mut ihan varmuuden vuoksi jätän kertomatta :)

Me ollaan menossa viettää joulua mummille, sinne tulee myös täti ja sen perhe ja isi ja ehkä toi yks älykääpiö. Ja siis kyseessähän on nää meksikolaiset puoliskot, ja sen takia mä toivon niin maan perkeleesti että ne tekee jotain meksikolaista safkaa. Koska joulusafka on... no iha jeez, mut en syö mitään muuta ku perunalaatikkoa ja kinkkua. Ja sillai siis että kukaa muu ei siihen kinkkuun koske. Tyylii. Mä siis _R_A_K_A_S_T_A_N_ kinqqqquuuu <3 oivoih.. Ja oki suklaata tietty vedän sillai et koko loppuvuoden mä istun vessassa. Noei...

Mut öö niih. Sain tollasen hienon sormuksen ku käytii keskustassa, se on siis spinning koru. Ihan söpöhän se on. Parempi se ku mun ysin luokkasormus ?? Mut on seki viel tallessa. Tietysti. Yläaste oli vaa niin coolii aikaa, et pakkohan mun on säästää se muistona.

Mä vaa pompin aiheesta toiseen.. Hittoku ei oikee runosuoni pulppua.
No anyways, tässä kuva sormuksesta :

Ja tässä meitsehh. Mun pitäis tehä uus kuva toho ylös, siis oman naamanihan mä siihe tyrkkään, mut joku parempi kuva ku tollanen... rumilus. yack..


Ouh! tuli muuten mieleen! Mun koulunkäynti on päin vittua, MUTTA kävin siellä juttelemassa kouluttajan kanssa, ja pääsen jo heti ensvkolla tekee ekat näytöt. Ja jos oon vitun hyvä, ni saan paperit jo alle puolen vuoden kuluttua! whippeyyyy
En ookkaa niin urpo ku luulin =) ainakaa paljoo....

Nyt lähen hakee safkaa kaupasta, ja jatkan nettishoppailua. Koska mä en vaa saa seuraa keskustaan ni käytän sit nettiä siihen.

Auf Wiederzehn vai miten se menikää....

<3 Fannyahh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti