lauantai 10. joulukuuta 2011

Disneyn leffat kunniaan!

Oon ollut taas töissä niin paljon etten oo vaa yksinkertaisesti jaksanu kirjottaa tänne mitään. Jos oon käyny netissä niin oon käyttäny kännykkää. Siitä toi on muuten paha, koska oon kokoajan mun iphonella facebookissa! En oo ees riippuvainen siitä (etpä...)

Pitäis ihan pian lähtee taas töihin, justhan mä sieltä tulin?! Tänään taas öissä töissä aamuneljään asti. Jippiii!
Noo,rahan tuloo ei voi estää. Mut kyllä mä mielelläni jäisin kotiin kattoo ARISTOKATTEJA! Se tulee kolmoselta. How cool is that.
Siitä tulikin mieleen että mun mielestä Disneyn klassikko piirrettyjen pitäis pyörii telkkarissa aina ja ikuisesti. Ja niitä pitäis löytyy vielä 100vuoden päästä vhs:llä. Koska nää uudet barbipiirretyt sun muut on aivan surkeita!


Dumbo on paras ! <3

Nyt lähen sinne töihin, pai :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti