lauantai 31. joulukuuta 2011

Highlights of my year.


Amarillon pikkulauantai :D

Turning into tventy-twelve. Vuosi meni taas niinku NISH (definition: TÄYSII) ! Mitäköhän tuli tehtyä ?

No tossa aikasemmassa kyselyssä vastasin jo aikalailla kaikkeen. Mutta kerron nyt itse tässä että mitä tein ja en tehnyt.
Vuosi kun vaihtu 2010->2011 niin olin idässä, kotibileissä (joo hyi) Tonyn kavereiden kanssa. Tutustuin siellä Ninaan ekaa kertaa! Se oli niinku ensimmäinen hyvä juttu vuoden vaihteessa. Tosin siinä vaiheessa oltiin vielä 2010 puolella :D Sitten kun vuosi vaihtu niin vaihdettiin pusut ja mentiin ulos ampumaan raketteja!
Seuraava ihana tapahtuma oli se, kun me lähettiin Nean kanssa Puerto Ricoon ! En tiedä onko tullut jo selväksi, mutta puerto rico on totally my place. After mexico ofc. Oltiin siellä vaa viikko tosin :( Mutta se silti riitti, harleysin pojat tuli tutuksi taas kerran ;D

Ja koska mun muisti on mitä mahtavin, niin en edes muista seuraavia isoja tapahtumia. Alkuvuodesta siis. Joten kerron vähä sikinsokin. Eli no, mun synttärit oli menestys! (not) Oltiin Ajdan ja Tonyn kaa koffissa istumassa, sillon paisto aurinko ja meijän kaa hengas ihan sairaan sulonen koira ja sen ohella spurgu. Nice.
Syksymmällä menin taas kerran (:D) kouluun, aikuisopistoon tällä kertaa.

Korkeasaaresta :)
(Info: Oon siis käyny ala-asteen parissa eri koulussa, yläasteen öö... kolmessa :DD ja kymppiluokan, sitten menin yksityiskouluun opiskelee hiusmuotoilijaksi ja sitten päädyin keskeyttää sen parii kuukautta ennen ku oisin valmistunut.... Ja nyt oon aikuisopistossa opiskelemassa rafla-alaa!)

Koulu meni alussa tosi hyvin, olin tosi innostunut ja kiinnostunut kaikesta uudesta. Mutta sitten kun se koulu alkoi, niin tajusin että se kaikki on samaa mitä teen työkseni. Ja tylsistyin siellä aina. Samaan aikaan sain uuden työpaikan, Namu niminen paikka. Namu avattiin siis 11.11.2011 (ironic), ja siinä alkuhärdellissä ei vaan yksinkertaisesti voinut mennä kouluun. Koska en halunnut skippaa mitään, koska se kaikki on EDELLEEN uutta siellä, ja tulee vittu olee kauan. No nyt onneks oon saanut tehtyy mun tutkinnosta puolet jo ! Kiitos Virgin Oilin :)


Kesä mulla meni ihan kokonaan ohi, mikä mua vituttaa aivan suunnattomasti. Koska oon kesällä oma itteni ja mä RRRRRRRRRRRakastan kesää. Mutta viimekesä meni siinä, että juotin munkkivuoren ostarilla asiakkaita terassilla. Asiakkaat, kantikset varsinkin, oli oikeesti helvetin ihania! Vanhaa stadilaista porukkaa, rikkaita köyhiä - what ever. Ihania <3 Mutta silti kun se loppu syksyllä, niin huokaisin syvään henkeen helpotuksesta. Eniten ärsytti se, että en päässyt aamuisin rannalle/stadikalle ottaa aurinkoa. Oon auringonpalvoja, mutta en KOSKAAN pääse suomessa kukoistamaan siinä.

Ja aika iso juttu on myös se, kun me muutettiin tähän asuntoon Matinkylästä. Asuttiin siis toukokuusta syksyyn Espoossa. Kokoajan etittiin siis asuntoa, mutta kun pitäis olla se 3000e taskussa että pääsis heti maksamaan ekan kuun vuokran ja sen vitun alkumaksun. Mutta onneks mulla on niin samperin hieno mummi, joka on kiinteistöalalla ja auttoi meitä saamaan tän asunnon. Oon tosi onnellinen, että meillä on tää asunto. Tää on just sellanen minkä halusin. Unelma asunto on kyllä keskustasta joku kiva kaksio/kolmio. Sitä rahoitusta odotellessa :DD

AINII meinasin unohtaa. Porvoon reissu kesällä oli maailman ihanin! Mentiin sillä J.L Runebergillä sinne, ja matka oli tosi viluinen. Oltiin kannella aika paljon, vaikka oli vilu, niin tykkäsin siitä paljon. Rakastan vettä ja kaikkea luontoa ja maisemia. Varsinkin toi reitti oli magee! Päästin satamaan ni lähettiin suoraa sinne vanhalle puolelle. Mä RAKASTAN SITÄ PAIKKAA YLI KAIKEN! siis kaikki vanhat talot ja kirkko ja mukulakivi-kadut ja kaikki. Mentiin sitten moikkaa mun vaaria, joka siis asuu vanhassa porvoossa. Se oli hyvin jännä tapaaminen Tonyn ja sen välillä :D Vaari huus, ennenku se edes moikkas mua, että "MITÄ VITTUU STYYLAATSÄ?!?!?!?" sit olin sillee... no moi vaa sullekkin :D Mun vaari on siis Remu Aaltonen, joten ymmärrätte varmasti nyt että miks se puhuu tollai.
Mentiin sitten rannalle päin, ja päädyttiin ravintolaan nimeltä Wilhelm-Å. Ja siis.... L for LOVE <3 ihan törkeen magee mesta, iso potentiaali meneillää. Tosi hyvällä paikalla ja siihen paistaa aurinko tosi hyvin.  Mutta joo, reissu oli mahtava ja kiitos siitä kuuluu Tonylle :)

Siinä tän vuoden isoimman highlightit kiteytettynä pieneen tekstimäärään. Aika meni nopee, liiankin nopee. Ja toivonkin, että ensivuonna pääsen ulkomaille enemmän (ei siis "etelään-hehehe-tallinnaan") ja että pääsen nauttimaan kesästä kunnon siemauksin ja voisin jopa muistaa enemmän :D Onneksi mulla on kalenterissa aika pitkälti kaikki merkittynä :)

PITEMMITTÄ PUHEITTA:

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE, OLKAA KILTISTI JA MUISTAKAA SYÖDÄ BURANAA <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti