tiistai 20. joulukuuta 2011

Ilouutisia meitsille! mun koiravuvakuume on tyydytetty, käytiin tänään hakee päivällä pentu meille! <3
Ja siis ei, ei todellakaan ollu mikää extempore juttu niinku jotkut mun kavereista varmasti luuleekin. VAAN mä oon ite siis yksinää miettinyt koiraa jo siitä lähtien ku mun edellinen koira lähti pois. Ja nyt kun meitä oliki kaksi ihmistä jotka halusi koiranpennun niin ajateltiin tehdä asialle jotain. Ollaan siis mietitty tätä asiaa jo muutama kuukausi. Ja nyt sitten päätin että alan ottaa selvää koirista. Tai siis myytävänä olevista koiruuksista.
Ja no päädyttiin epäkenneliin, ja siis OUMAIGAAAD EIKS SE OO KENNELISTÄ?!?!? joo ei, so?
Eli päädyin siis tämmöseen vahinkolapsoseen, ja vanhemmat on siis erirotuisia. Eli hän on sekarotuinen. Emä on maltankoira ja Isä on kääpiömäyris. Jos miettii sitä koirarotua mitä ajattelin ekana ku aloin ees miettii koko koiran hankkimista, niin se ei todellakaan ollut mäyräkoira!
Mutta kun tämä tapaus on vaa niin SÖPÖ. Ja se ei tuu kasvaa tosta kauheen paljoo, eikä siitä (toivottavasti) tuu pidempää (eli nakkia....) Ja sillä on luppakorvat! rakastan niitä <3

Mutta joo oon aika rakastunut tähän kaveriin. Nimeä ei oo vielä, eikä varmaa tuu vähään aikaan! Koska se on tyttö ja olin varautunut poikakoiraan nimellä Dumbo..... :DDDD

Nyt meen laittaa iltapalaa <3 tsauuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti