perjantai 2. joulukuuta 2011

Puerto Rico

Nyt löyty kiva kuva tohon ylös, meitsi ottamassa aurinkoa PR:ssä. Ja joku yksinäinen naamakala siinä keskellä :)

Lämmin hiekka ja aurinko lämmittää ihoa... Sit kuulet vaa espanjan kieltä <3

Tosin tuolla ei kyl sitä kuule ellet menee oikeisiin paikkoihin. Meinaa pr on aikamoinen turistirysä. Sen takia on hyvä että tunnen sieltä paikallisia nykyää! 
Mä en tiiä mikä tossa mestassa mua viehättää, jos mä haluun mennä lomalle ni siellä on taatusti turisteja, oonhan mä itekki turisti. Mut haluun mieluiten tutustuu itse paikkaan ku johonki Norjalaiseen blondiin joka puhuu samallailla ku mä oksennan. Eiku se oliki tanskan kieli... eiku...

Mutta siis pointtini on se, että puerto ricossa (ne jotka on käyny tietää) on ranta, kaksi kerroksinen ostari ja jopa mäkki?! (vihaan) plus se on laakson keskellä. MUTTA te ette tiedä, että se on vaa pintaa. Koska turistit tyytyy siihen mikä on tarpeeks lähellä. Ja tässä tapauksessa espanjalaisiin jotka viihdyttää turisteja kehumalla niiden kaunista vaaleeta ulkonäköä (Ei ne oikeesti diggaa, ne vaa tekee rahaa sillä) 

Mistä tulikin mieleen yks koulutus missä kävin. Puhuttiin siitä että miten esimerkiksi mojito maistuu ulkomailla, varsinki lämpimässä maassa, paremmalta ku suomessa. No kyse on siitä että kun on tietoinen siitä että pääsee _lomalle_ niin aivoissa kaikki turhat murheet ja paska unohtuu ja tulee sellanen fiilis et HEI NYT KAIKKI ON JEES. Ja sen takia, vaikka ulkomailla ne flööraa enemmän, ofc, niin ei se oikeesti oo erimakunen... Paitsi että kauheen moni ei osaa tehdä mojitoa oikeaoppisesti. Mikä mua ärsyttää aivan suunnattomasti, koska se on yks mun lempijuomista.

Back to pr. Tosiaan tutustuin siellä Harley's baarin omistajaan ja henksuun. Ne viettää alkuviikot sillee, että ne lähtee yhteisellä jahdilla merelle ja ottaa arskaa yliyliylipaljon. Ja siellä on aina samat jätkät, mut jostain kummansyystä siellä on aina uudet chiksit.... ?
Aina ku oon ollu puerto ricossa, ni mun aivot ainaki menee lomalle myös ja mulle tulee sellanen hälläväliä-fiiwis. Ja siel ei oikeesti oo mikään huonosti. Vaik mä näkisin torakan, ja tietysti kiljuisin koko mun sydämeni kyllyydestä, niin unohtaisin sen hetkessä ja muistaisin et perkele oon puerto ricossa, tääl ei mikään vitun torakka mun lomaa pilaa. Tai no kyl se vähä säikäyttää aina... hyi

Ja nyt mä taas kerran tietysti unohdin kaiken mitä mun piti kirjottaa ja pää jumittu. Tajusin et kohta pitää lähtee töihin.....
Tänään on tiedossa Virgin Oil, Show&Dinner-ilta. Ja sitten kohti NAMUA siellä meillä on tänään pikkujoulut!
TARJOLLA GLÖGIÄ JA ILMAINEN SISÄÄNPÄÄSY ENNEN 23 !!! (ihan ku joku tätä lukis)


Nyt mäkfätit nassuun ja hoplaa töihin.

<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti