torstai 29. joulukuuta 2011

2011

Mire haastoi mut tekemään tämmösen kyselyn! Mä rrrrakastan kaikkia galluppeja, muistan ku irc-galleria oli viel kova sana, ni siellä tein aina "päiväkirjaan" galluppikyselyjä kun oli tylsää.
Mutta joo, let the game begin! :)


IHMISSUHTEET:

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? -Olen, ainaki namun kautta, tosi kivoja tyyppejä! Ja muutenki töiden kautta, alkaa tää ravintola-alan duunarit olla jo aika tuttuja :D vähä liianki..... noei

2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? - Joo, menin "sedulaan" töihin, hankin maailman ihanimman koiranpennun nimeltä iines, muutin jopa kaksi kertaa! ja öööh.. olin terassilla koko kesän töissä. Kaikkea on tapahtunut, enkä jaxa luetella :)

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?- yes i have. had. öö.. what evs.

4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? - Kuulostaa kauheelta, mutta se päivä kun mun kesätyöt loppu tietyssä paikassa. Ja ööö iineksen hankkiminen meille :)


5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? - No oon mä varmaa kiukustunut jonkun kaverin kanssa. Mut en mä kyllä pahemmin ystävien kanssa _riitele_ ^^

MINÄ:

1. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? - No mun täti sanoi tossa jouluaattona että oon iha okei, mut nyt oon viel kivempi :D and all because of the guy ! dammit. Mut siis joo, oon "rauhottunut" ja teen töitä tuplasti enemmän. Ehkä sen takia. Hiukset kävi blondin puolella, joo jep wtf. Mut ei mitään radikaalia muutosta. Oon vaa kasvanu ihmisenä.

2. Oletko lihonu? - No aika varmasti. Sitä tää teettää... mäkfätti :D

3. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? - Taisin pari kertaa melkee lähtee! mut en mä niin säälittävä sentää oo...

4. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?- mitä vittua. en muista?! Eiku joo! taisin käydä värittää mun lintua handussa :)

5. Kuka oli paras uusi tuttavuus? - ekana tuli mieleen mire ja laura :D Mutta siiiis, jos miettii alkuvuotta sun muuta. Ni emmä kyl ketää vedä ylitse muiden. Miren ja lauran kaa meil on aika samantasoista.... urpoilua? :D ehkä sen takia tykkään niistä mimmeistä :)

6. Piditkö uudenvuodenlupauksesi? - En ees muista mitä lupasin. hahah

7. Synnyttikö kukaan läheisesi? - Nojoo synnytti ja puolet on raskaana ja menee kihloihin ja naimisiin ja BLAABLAABLAA

8. Kuoliko kukaan läheisesi? - eei.

9. Missä maissa kävit? - Puerto Ricossa tammikuussa <3 Jaaa ruotsissa ja virossa.

Puerto Rico 2011


10. Mitä haluaisit vuodelta 2012 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2011? - Joo tässä lukikin jo valmiiksi se minkä oisin itekki kirjottanu; eli enemmän ku kerran etelään! Ja jonnekki pitkälle, kiitos!

11. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2011? - 19.5 :)

12. Vuoden suurin saavutuksesi? - Pääsin eroon eräästä ihmisestä!

13. ...ja suurin epäonnistuminen? - No, siitä en kerro koska se on niin henkilökohtainen. Mut sanon sen että i really did fucked up

14. Kärsitkö vammoista? - Voi olla mahdollista :D ainaki kaljatynnyri tippu jalalle kesällä... auau

15. Mikä oli paras asia, jonka ostit? - Iines !



16. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?- kadotukseen... Vaatteisiin, laskuihin, dokaamiseen, ruokaan. blablaalalalalaah

17. Mistä innostuit eniten? - iines, kesä, uusi työpaikka, tony.

18. Vuoden 2011 ihmiset: En jaksa nyt kyllä luetella. Salma ainaki <3

19. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? - Onnellisempi :) Olin sillon ihastunut joo, se on perkeleen ihanaa se. Mutta kaikki muu siinä sivulla vaa kusi omaan niskaan.

20. Lihavampi vai laihempi? - kysyttiin jo tätä!! perkele

21. Rikkaampi vai köyhempi - rikkaampi, enkä meinaa vaa rahaa.

22. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? - Nähdä ystäviä enemmän. Mutta, työt tekee työnsä.

23. ...entä vähemmän? - kaikki pienet turhuudet oisi voinut jättää pois. kinastelut, turhat ostokset jne.

24. Miten vietit joulun? - Siis tänä vuonna? Oltiin mummilla tonyn, faijan ja sen systerin perheen voimin :)

25. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? - No sepä se.

26. Rakastuitko vuonna 2011? - Kyllä mä taisin rakastua.

27. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli? - 938

28. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? - Greyn Anatomia ehkä..



29. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? - Enpä taida.

30. Mikä oli paras lukemasi kirja?- En harrasta lukemista. Vihaan sitä, aina ja ikuisesti :D

31. ...entä musiikillinen löytö? - Rihanna osottautuikin aika hyväksi. Ja no, house ja minimaaaaali on kyl jepajepajeeeee

32. Mitä halusit ja sait? - hmm.. oman asunnon stadista :) tai siis en omaa, mut vuokra.. :D

33. Mitä halusit, muttet saanut? - Järkkärin! perkele. Enkä myöskään saanu korua minkä oon halunnut jo kauan.

34. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi? - hmmm.. en mä muista!

35. Mitä teit syntymäpäivänäsi? - No mietin äsken hetken et paljon mä täytin.... joten :D en tainnu juhlia yhtään? joo en! oltiin koffin puistossa Ajdan ja Tonyn kaa muutamalla :D
Ajda koffarissa
36. Ketä kaipasit? - Ystäviä. Oon rehellinen kun sanon, että menetin ystäväni samalla kun aloin seurustelee. Ja ei sen takia että oisin ämmä ja unohtaisin kaverit, vaa sen takia että niitä ei kiinnostanu tutustuu mun poikaystävään. mutjoo. ystäviä ja systerii

37. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? - Tony :)


MUUTA:

1. Oletko joutunut tappeluun? - YES SIR!

2. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana? - joo... sry :D
 
3. Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? - I do not regret anything =)

2 kommenttia:

  1. okei nyt tiedän kenet aina haastan tämmösii juttuihin.. :D ha oli kivaa lukee sun noi jutut! :)

    VastaaPoista