torstai 22. joulukuuta 2011

iines !

Huomentapäivää! Käytiin siis tossa maanantaina Tallinnassa T:n kanssa. Nämä söpöläiset toin Namun tytöille :) Kaksi oon jo antanut ilman rusetteja ja noi kolme on vielä antamatta. Oon kyllä sitä mieltä että mulla on ehkä parhaimmat työkaverit! Ainaki tää meijän pieni tyttöporukka Ü

Oon aina viihtynyt jätkien seurassa, leikin skidinä enemmän jopa niiden kanssa. En kyl tiiä et miks.. Kai mä vaa sit vihaan naisia? :D noei. Naiset on kyl helvetin kieroja otuksia. Vaikka itse sanonkin. Itse harrastan juoruamista, FAKTANpuhumista (lue: ei_paskan_puhumista) ja angstaamista jätkistä. Ja JUUUURI tämän takia diggaan niistä namutädeistä! ;)
Nojoo, en aio nyt avautua tosta aiheesta.

Vaan aion nyt kirjottaa tästä mun ihanasta pikkudumbosta! Meillä oli ongelmia keksiä nimeä pennulle. Eka vaihtoehto oli Jade, mutta tunnen ihmisiä nimeltä jade. Se on jotenki "liian ihmismäinen nimi" Vaik onhan olemassa maailman ihanin ja söpöin rottis (joo rottweiler) nimeltä OTTO <3 mutta ei siitä sen enempää. Ja sit tuli Nöpö.... no T ei tykännyt siitä, joten päädyttiin nimeen IINES! :) Ja nyt ku katon tota nakkia, niin kyllä se ihan iines on. 
Toisaalta se on MYÖS nakki,makkara,pötkö,lötkö,rusina,irma,luuseri jne. Rakkaalla lapsella on monta nimeä =)

Eka yö iineksen kanssa meni valvoen :D Se vinku kokoajan sänkyyn. No T meni nukuttamaan sitä omaan petiinsä ja sinne se nukahtikin aina hetkeksi mutta sitten taas tuli itkee sängyn viereen. Päädyttiin siihen, että otin iineksen sänkyyn MUTTA sillee että se nukkui omassa pedissään. Ja viimeyö meni paljon paremmin, otin pedin mun viereen lattialle ja paijasin iinestä. Mutta se heräili kahden tunnin välein. Eka 2 yöllä, neljältä ja sitten kaheksalta. Herättiin sitten suoraa siitä aamupalalle ja nyt tää vauva nukkuu jo toista kertaa aamun aikana. On tää kyllä jännä pötkylä :) ihana se on <3



Ps. en tiiä miks noi tekstit näkyy erivärisenä jostain... Enkä jaksa korjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti