perjantai 30. joulukuuta 2011

bbwah. Oon ihan yliväsynyt... Tää sisällä hengailu melkee 2 viikkoa ei tee kyllä hyvää.
Okei joo, it's worth it, mutta iines kulta ku äiti ei jaksa! :D Iines kun tuli niin jäin sen kaa kotiin, ja tänään ois eka työvuoro tiedossa. Ja meen vittu vast kello 24 töihin. Eli BATTERY IS MY BEST FRIEND FOR THIS WEEKEND! B-caaause, olen huomennakin töissä _<3_

Siinä asiassa on sekä hyvää että pahaa. Tai no huonoo ei pahaa.... Mut siis huonoo on se, että iines joutuu menee mun hullulle faijalle. Eli joudun olee erossa siitä. Ja sit se, että kun vuosi vaihtuu ni mulla alkaa työvuoro -b eli oon kello 00:00 käytävällä suoristamassa mun puseroa ja valmistumassa vuoroon ja känniääliöihin, kun muut poksauttelee skumppaa ja halailee ja pussailee kavereitaan. Ja siinä vaiheessa mulla kasvaa FALLON ON MY FOREHEAD. Eli happytimes <3 Ja hyväähän tässä on siis se, että Uudenvuoden bileet/sen juhliminen ylipäätänsä on aina samaa paskaa. Jee mennää dokaa jollekki, mennää nyt sit ulos ampuu raketteja. Ai hups, joku sai raketista selkään/silmään/käteen etc. Ja sit tehdään pikku mokia ja seuraavana aamuna onkin jo morkkis tekemässä tuloaan. Ja kukkarossa hengailee Matti ja tili on tyhjempi ku koko viimevuonna. Joo se ei kyl oo hauskaa, kyl ne pari ekaa kertaa oli jees, mut ei enään.

SO my point is, that is better to earn the money than waste it.



Mutta joo. Ensvuonna viimeistään pääsen itse nollaamaan :D noeei. Ehkä bari hassuu^^ (...right...)

Jatkan iltaani nyt mozzarellatikuilla ja paskalla ohjelma tarjonnalla. (vitut yhdys-sanoista)

ps. mun uudenvuoden lupaus on se, että en lupaa koskaan mitään! hahahaha

mo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti