perjantai 22. maaliskuuta 2013

inspiraatio jälleen kerran kukoistaa.....

Nyt kun ollaan päästy alkuun mukavalla poliittisella tekstillä niin jatketaan liikunnalla ja ravinnolla ;)

Ihmisillä on käsite esimerkiksi jenkeistä, että ne on fättii kansaa, onhan niillä sentään KFC ja mäkki. Ja ranskalaiset on kaikki siis malleja, muodikkaita ja langanlaihoja, eikö? No eihän se näin ole. On sielläkin lihavia ihmisiä jotka istuu koneella niinkuin mä, sen sijaan että menis salille. Tiesittekö että suomi on lihavin kansa pohjoismaista, ainakin viime vuonna tais olla.... Eikä meitä haittaa se, ei sillä oo mitään merkitystä. Mutta sillä on merkitystä että ikean lihapullat otettiin pois myynnistä koska niissä oli hevosenlihaa! Ja myös sillä on merkitystä, että mäkin jonossa on ruuhkaa ja "toi sai eka ranut vaik mä olin ennen sitä"..... Voitteko vittu kuvitella että on ihmisiä jotka oikeesti käy _LOUNAALLA_ mäkissä?!?!?? mitä ihmettä ihan oikeesti!!

Ja siis aiheeseen eksyin tämän takia, mä pyydän että jos joku muka tätä lukee, niin käyppä kattoo toi linkki. Törmäsin mun sukulaisen (joka on personal trainer) kautta brittisivustolle jossa käsiteltiin tismalleen samaa aihetta, kuin tuossa linkissä. Ja se oikeesti herättää ihmisen kuin ihmisen! ;)
Kun sä menet sinne mcdonald'siin ja tilaat sen juuston ja kevyt kokiksen niin mietit aivan varmasti että "no ei se limu haittaa, koska se on kevyt versio ja se juustoburgeri on kummiski niin pieni" Niin mietippä, että kun oot syöny sen puolikkaan burgerin, niin se on verrattavissa kotona tehtyyn salaattiin. TAI vaihtoehtoisesti 385g omenaa naposteltavaksi :)
Ja sit se perjantai-ilta kun päätät että haet makuunista pätkän ja otat vähä irtareita ja ehkä pähkinöitä siihen kylkeen, emmä niit paljoo syö! Oon mä kummiski laihiksella... No se sun vähän irtareita (tuolla sivustolla esitettynä: 17 kappaletta nallekarkkeja) ja pieni kourallinen pähkinöitä on jo 400kaloria......... Aikuisen ihmisen energiantarve on 2000-3000 kaloria päivittäin. Kelaa minkä määrän sä siitä just söit ennen alkutekstejä! :DD Tietysti on herkkupäiviä milloin saa syödä ja juoda niin paljon sokeria kuin sielu sietää. Mutta se pitää myös kuluttaa pois! Jos siis sulla on semmoinen tarve :) Mutta jos olet tyytyväinen että syöt päivittäin roskaruokaa ja painat tuplasti sen mitä pitäisi, niin antaa palaa fränklin!
Tämähän ei siis ole henkilökohtaista, vaan mun aivot lähti taas ylikierroksille kun kävin läpi noi verratut raaka-aineet.

Ja siis minähän olen maailman paskin esimerkki, kävin viimeeksi viikko sitten salilla (syytän tästä mun naamaa) ja paino on noussut ja elämä on perseestä joten syönpä kinkkusuikaleita suruun :DD
Mutta mä tiedän mitä mä saan ja en saa syödä, ja mä teen asialle jotain (normaalisti. kun elämä ei oo perseestä....) enkä jää himaan vaa itkemään että byyhy mä oon läski. Eli luetaanpas nyt yhdessä nämä kuvien tekstit läpi ja lähdetään salille käsikkäin! =)



A goal without a plan is just a wish


<3fantsu

1 kommentti:

  1. tuolt löytyy sulle taas ihana haaste :D

    http://vanesa-onmymind.blogspot.fi/2013/03/haasteta-sita-vaa-pukkailee-kokoajan.html

    VastaaPoista