sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Haastetta pukkaa, mutta oon niin laiska enkä pistä sitä mihinkään eteepäin. Vastaan kyssäreihin vain, ja kirjoitan 11 asiaa minusta ! jeeee,  rakastan tämmösiä

1. Minulla on koira nimeltä iines
2. Mussa on eniten suomalaista, meksikolaista ja romaaniverta
3. En silti osaa espanjaa sujuvasti, paskat opettajat
4. Mulla on pikkusisko, joka on saanu parhaimmat geenit ja oon kade sille ämmälle.
5. Oon allerginen maidolle, tai oon siis laktoosivamppi.
6.  Mä haaveilen paljon (aivan saatanasti)

7. Mul soi aina taustamusa mun elämässä... Jos ei oikeesti ni sit ainaki päässä :D
8. Oon stadilainen nyt ja ikuisesti
9. Mut silti muutan suomesta pois vielä joku kaunis päivä, lämmin maa ois aika bueno
10. Vihaan kirjojen lukemista,
11. ja sen takia olin paska koulussa.... :D

Ja tässä systerin tekemät kysymykset meitsille:

1. Mikä on sinulle tärkeintä? - Melko laajasti tän vois kyl ottaa.. mut kaipa se onnellisuus on tärkeintä.
2. Mikä on lempi sarjasi? - Greyn anatomia ja sinkkuelämää on ykkösenä
3. Kumpi on parempi äiti vai isä? Miksi? - mun omat vanhemmistako pitäis valita toinen? hahah, sanoisin että molemmat on tehny virheitä ja on paljon asioita mitä ei oo selvitetty. Ja niitten perusteella just nyt valitsen mutsin.
4. Mikä on paras muistosi minkä muistat? - voi että.. kun salma syntyi, kun tutustuin uusien koulujen ohella uusiin ihmisiin, haagan peruskoulun yläaste, ekat mixxedit, ekat festarit provinssissa, hangon juhannukset, kun valmistuin, namu ja työkaverit... onhan noita :D
5. Jos saisit päättää ihan mihin maahan lähtisit mikä se olisi? Miksi? - brasilia tai meksiko. brasseihin siks koska se on aivan helvetin magee paikka! (ja rusketuin siellä parhaiten) ja meksikoon, koska mulla on siellä sukulaisia ja haluun tutustuu mestoihin siellä paremmin
6. Mikä on paras vaatekauppasi? - mieluiten members! :DD
7. Kevät, kesä, syksy vai talvi? Miksi? - Kesä tietenki. Siks koska on mun synttärit, oon siis rapu, eli kesäihminen. Jengi on niin onnellisii ku arska paistaa ja on lomaa ja bileitä ja terde ja ahhh tulispa jo kesä....
8. Mitä ajot tehdä ekana kesälomapäivänä? - kesäLOMApäivänä... noh, otan arskaa ja juon kungfu girliä ;)
9. Mikä on parasta itsessäsi? - sosiaalisuus
10. Kummassa olet parempi kokkaamisessa vai leipomisessa? - ruoanlaitossa varmaankin.. emmä tiiä, se on aika suhteellista koska oon oikeesti molemmissa ihan paska!
11. Kenestä julkkiksestä näät unia? - monista... :D

Sillon ku mulla oli tunnus irc-galleriaan ja kun se oli vielä place to be, niin täytin aina näitä tämmösiä galluppeja. Se oli iiiihannaaa!

<3fifi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti