torstai 14. maaliskuuta 2013

juice head

Mulla on ihan kauhee identiteettiongelma meneillään tän blogin kanssa. Kun alotin mun edellisen blogin, niin valitin enemmän siellä arki-asioista ja kaikista aiheista mitkä on esim uutisissa juuri sillä hetkellä. No tässä helvetin päiväkirjassa mä alotin turhilla jutuilla ja siihen väliin mahtuu myös pari oikeetakin asiaa. Ja nyt viimisimmissä postauksissa oon käsitelly mun treenejä.... Kuntoblogeja/Laihdutusblogeja on mielinmäärin, enkä haluu edes lokeroida tätä semmoseks. Joooteeen mä sanonkin tän viimisen kerran ittelleni, tää on mun päiväkirja jota kirjotan ittelleni. Käyn läpi asioita jotta muistan ne! Tai voin muistella.

Ja haluun just sen takia kirjottaa nyt idioottimaisesti mun päivän treenin tähän, mä en oo mikään ravintoneuvoja, eikä tosiaankaan personal raineriin oo taipumusta. Oon vaa piiloläski "kaikkien rakastama" meksikolainen manne, joka haluu laihduttaa ja olla bikini beibe.

Tänään on Heidin syntymäpäivä, ja sen kunniaksi mentiin kello kymmenen reikäreikä salille NOSTAA VÄHÄ PUNTTII. No se meni yläkroppa treeniks aikalailla... Juttuhan on se,että mun pitäis treenaa ala-ja yläkroppaa eri päivinä. Mut kelatkaa et jopa sekin on mulle vitun vaikeeta ?!?!

Ootteko muuten koskaan hiffannu et kuinka vaikeeta oikeesti salilla käyminen on, jos et tiiä mistää mitään. Esimerkiks kaikki asennot: Ku teet kyykkyjä niin sul on oltava oikee asento, muuten menee pakka ihan sekasin. Ja venyttelyt, jos et venyttele niin susta tulee semmonen juice head mitä näkyy jersey shoressa. Eihän se nyt sillai mikää paska juttu oo, onhan ne hottei. Mutku niitten pää liikkuu sen kaks senttii molempiin suuntiin, koska ne on niin vitun jumissa, ni onks se sit kivaa? HÄH!

No lokeroidaa tän verran, tässä mun päivän treenit:

Crosstrainer 10min (alkulämppä)
3x15 ojentajat
3x20 kiertäjä
3x10 olkapäät
2x15 rintalihakset
3x15 selkä
3x15 loitontaja

+ VE-NY-TYS & vatsat


Ja jooh, mä en kyllä sit käytä mitää helvetin 'oikeita' termejä noille liikkeille enkä kerro millä painoilla vetelen menemään.

Lenkilläki pitäis alkaa käymää... Noh syssymmällä sitten! ;)

11 päivää niin Mirelle tulee takasin !! <3

<3 fifi

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla ja tsemppiä kuntoiluun (:

    http://laughandlipstick.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos :) Tsemppiä tosiaan tarttee!

    VastaaPoista