keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Sillon ku "aloin käymää salilla", niin otin käyttöön löysimmän paidan ja löysimmät housut. Ei kummiskaa siis mitään itse lökäreitä mutta löysemmät kuin ihonmyötäiset. Noh.. Kävin h&m:n alessa netissä, ja bongasin ton fleecen ja noi pökät. Kelasin et okei, kyl mä pystyn pitää tommosii kireitä pöksyjä salilla. Nyt oon hengannu näissä illan ja oon ihan rakastunu! Ajatus siis oli aluks et emmä voi pitää tommosii ku noi luukasat, mähä näytän iha törkeen isolta! mut eheei täähä toimii paremmin ku löysemmät housut!! ;)




Tilasin ton rotsin sitä varten että kunhan noi lumet ja jäät lähtee hevonhelvettiin, niin voin alkaa lenkkeillä aamuisin :) Tosin popot pitäis vielä hankkii. Ootteko koskaa katellu et minkä hintasii juoksukengät on? Ihan törkeen kalliita ! Tai no siis mähän tietysti katoin vaa niken kenkiä :D
Kunhan vaa se hiton kevät tulis jo kunnolla.. nytki tuol oli joku hirmumyrsky meneillää äsken, lunta tulee ku esterin perseestä ja jengi on ihan down.. yet again.

Mä vaa niin venaan sitä et pääsen juoksee tonne lenkkipoluille Heidin kanssa! :) tai ees dalsii...

Totuus koko tekstistä:
Jälleen kerran mä suunnittelen jotain joka liittyy liikuntaan tai sen toteuttamiseen. Ja tekosyitä on miljoona ennenku mä postaan sen postauksen että kävin lenkillä. Motivaatiota odotellessa....

-fifi


PS. HAPPY BIRTHDAY TO MY FAVOURITE GIRL, MIRELLE <3 LOVEU!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti