tiistai 23. lokakuuta 2012

This moment

Oon ollu aika väsynyt nyt, ku oon menny nukkuu vasta joskus kolmelta yöllä. Meille meinaan tuli ipad, ja luen sillä kirjaa tällä hetkellä. Kirja on 'Fifty shades of Grey', varmaankin kaikki tietää kyseisen kirjan. Oon melko avoin mun seksuaalisuuteni kanssa, ja voinkin sen takia sanoa että tää on paras kirja mitä oon ikinä lukenut. Ja mähän en siis lue kirjoja, nytkin aloin lukea ihan vaa sen takia että kyseessä on tosiaan eroottinen novelli. 'Christian Grey' on aivan perkeleen mysteerinen ja seksikäs hahmo. Ja mä oon rakastunut siihen :D
Siitä tehdään leffa myös. Se on joko täydellinen floppi tai (melkein)jokainen naisen salaisesta unelmasta kertoma täydellinen leffa ! Päähenkilön rooli on varmaan näyttelijälle aikamoinen haaste. Ja siihen on povattu Ryan Gosling, että Ian Somerhalder. Ekaksi kun luin että Ian olisi roolissa, halusin heti lukea kirjan. Ja nyt kun luen sitä, niin näen hänet siinä roolissa kokoajan :D Se on vaa niiiiiin kuuma!! <3

Tosiaan unirytmi on ihan vituillaan. Mulla on tänään ollut vapaapäivä, aamulla oltiin asuntonäytössä ja saatinkin se asunto! Eli oma piha ja sauna, here we come! :) Näin myös ystäväni Heidin pitkästä aikaa :) Mulla on tosi paljon ystäviä joiden kaa toimii niin hyvin, että vaikka näkisi kerran puolessa vuodessa tai kuukaudessa niin ois kun olisi nähnyt viimeeksi eilen. Siinä pitääkin kliffaa kyllä hyvin ja tuntea toinen hyvin. Ja Heidi on yksi niistä ! Suu kävi pitkästä aikaa putkeen tosi kauan, kaikkea on sattunut ja tapahtunut :D

Muutto on tosiaan 1.2.2013, eli ihan upouusi asunto odottaa meitä. Hiiieno keittiö ja mageet pinnat! Arvaa vaa kuinka tekis mieli jo muuttaa...

Iineskin saa oman pian missä temmeltää ja kirmailla nurtsilla. Ai että se tykkää paljon varmasti :)
Meijän pikku inkkukinkku täyttää huomenna YHDEN VUODEN! Ajatellakkaan että siitä on kymmenisen kuukautta kun toi riiviö meille tuli. Aika menee kyllä niin täysii ettei mitään rajaa !

Siitä tulikin mieleen, että kello on taas yheksän jo... Vois yrittää tänään mennä aikasemmin nukkumaan. Musa taustalle soimaan ja kirjaa hieman lukemaan. Huomenna onkin kello kahdelta muutosten aika! Meinaan Rosa tekee mun hiuksille taikoja, kuulemma aika mageet hiukset ois tulossa! Sitä odotellessa ;)


<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti