keskiviikko 24. lokakuuta 2012

skrillex hair

 Fuck yeah, i did it! Nimittäin extreme makeoverin. Tosiaan menin revolutionille mielessäni uusi väri.
No yllätykseni, päätin vetää piilosiilin :D aka. skrillex hair. Kuka keksii tommosta?? Ja jos tätä lähtis miettii pidemmän päälle, niin sivusiili on ollu jo muutaman vuoden olemassa. Skrillex ei. Vihaan sitä paskaa. Ttu. Muttajuu. Aluksi leikattiin paskat latvat pois, ai että kun taas tuntuu hyvältä. Sitten tyvi tummanruskeeks ja kuparin väristä raitaa. Ja tämmönen pää sieltä sitten syntyi !

BEFORE
ÄÄND ÄFTÖR:

Huomatkaa stressifinni mikä syntyi kun Rosa ajoi sivun mulle lyhyeksi ! Oon tosi tyytyväinen lopputulokseen, ja se tuli muillekkin kuin mulle yllätyksenä että mitä mä mun kutreille tein :D Mutta, luotan Rosaan henkeni aina, joten eipähän siinä voinu ees kieltäytyä. Itse mä sen tosin mainitsin, että 'piilosiili ois aika kova'

Käytiin elisan liikkeessä viimeviikolla, ihan vain tekemässä pieni (ja vittumainen) muutos. No se myyjä oliki aika hyvä myyjä, ja lopuksi heitti "no mitäs, onks teil netti himassa? toimiiko? tarvetta ipadille?" NO EI KYLLÄ OLE. Mut silti se lähti käsikynkässä mun kaa kaupasta ulos.... hups...
Siis sehän on ku mun puhelin, mut isompi vaa... Siitä mä itseasiassa sitä kirjaa luenkin :) Voi olla että alan lukee oikeesti virtuaalisesti kirjoja jatkossa.. Se on jotenki niin haitekkii ja feikkii :D

Jotenki niin hassua, että jokaikinen vuosi about tässä vaiheessa kaikki valittaa kylmästä säästä. Ja sitten kun on -20, niin se on ihan fine. Ei tietenkää aluksi. Mutta kaikkeen tottuun, niinkuin eräs ystäväni sanoi :D fiksu muksu. Ja oon yks niistä joka valittaa, koska en vaa vittu kestä tota kylmyyttä! Keksin tekosyitä talvisin, että voi olla mahdollisimman paljon sisätiloissa. Onneksi teen töitä sisällä sentään ! Joten villasukat jalkaat, potkupuku päälle ja kynttilät palamaan, talvi tekee tuloaan!


Nyt lukemaan taas ihanaa ja seksikästä virtuaalikirjaa!

<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti