tiistai 16. lokakuuta 2012

Inspiration

Don't know where it came..

Keittiönpöytä, kahvi, tietokone, angus&julia stones taustalla ja oma ihana koira jaloissa nokosilla. Syksy, värikkäät lehdet, tuuli ja viileä ilma. Ehkä jopa muutosten tuulet?

Jotenki tosi jännä fiilis. Muutama päivä taaksepäin oltiin vielä rannalla ja lämpöä oli +30... Ei vaa kiinnosta tää suomessa olo niinku tippaakaa tällä hetkellä. Vaik nyt ku mietin, ni on syksy oikeesti tosi nättii aikaa. Mut masentavaa myös, ainaki mulle. Joka vitun syksy sama juttu, alan miettii ihan saatanasti kaikkii asioita. Mitä mä haluun just nyt? Mihin muutan? Muutanko ollenkaan?


Toisaalta sekin että on kaunista, niin saa myös mahtavia kuvia! No siis hyvä kuvaajahan siihen myös tarvitaan... Atte on esimerkiksi hyvä kuvaa, huomaa että se tykkää siitä tosi paljon :) Se koukutti mut myös Angus and Julia stonesiin, kun se kerran soitti ja lauloi sitä. Jopa mun koira rauhottui siitä! On se hyvä laulaakki. Tosi hyvä oikeestaa... <3

Voisin jauhaa syksystä ja musiikista ja kaikesta ihanasta vaikka kuinka kauan, mutta mun pitäisi rientää pian töihvin ja en hokannu aikasemmin alkaa kirjottaa. Koska olin ihan uponneena tänne. Tosi kiva että tommonen on tehty, ehkä jopa liiankin hyvä :D Liikaa hyviä bloggaajia ja mielenkiintoisia persoonia!

Matkasta pitäisi myös kirjoittaa vaikka ja mitä; kuvia tuli räpsittyä reippaasti yli 1000 ! Pari muistikorttia täynnä ja kännykkä täynnä. Aion avautua niistä kulkukoirista mitä siellä katukuvassa olin huolettavan paljon, ruoasta&kulttuurista ja ehkä pari juttuu ittestäni 8)

Pieni sneak peak vois olla paikallaan, perhaps?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti