torstai 26. tammikuuta 2012

we found love

Alkaa tää kipeys jo vähän ottaa päähän. Oon ollu jo yli viikon kipeenä, mun ääni on sellanen dokatun kähee. Errrittäin seksikäs. oikeesti... :D En oo käyny lääkärissä, vieläkään. Mä en usko lääkäreihin. Ehkä syy on se, että mulla on aina ollut joko harjoittelija tai venäläinen. En ole rasisti. Mutjoo.... mirelle muuten terkkuja, että parantukaahan lexan kaa pian ! =)

Mun mummi soitti eilen mulle ja kerto, että se on sellossa kattelemassa untuvatakkeja MULLE ja mun systerille. Pmummi (pikkumummi.... ja sit on kans isomummi... älä kysy) on jännä persoona, se ostaa ihan saatanasti kaikkee kaikille. Se tykkää sisustaa kans tosi paljon. Silti se myy asuntoja. Mutjoo.
Enivei, menin sitten selloon perässä, koska se ei todellakaan tiedä mun mausta mitään. No eka mentiin haloselle, ja sit modaan ja stadiumiin. Haloselta löyty tosi söpö takki. Mikä sit loppujenlopuks lähti mun mukaan :) Salma sai modalta helllvetin kalliin rotsin... kalliimpi ku kanada-takki ! :o

JA tässä siitä kuvA=)))

Toi on tosi jännä takki koska se levenee alaspäin. Tai siis se on ikäänkuin MEKKO! very girlish ;) Btw, ostettiin mulle kans ylisöpöt kengät biancosta mut ne tilattiin forumista selloon, joten laitan kuvan vast sit ku ne on tullu sinne ja oon hakenu ne:)
 Tässä on Nellyltä hankittu mekko, mitä en oo koskaan käyttänyt missään muualla ku yksin kotona :')
 JA tossa mun asukokonaisuus, kun oltiin Tonyn kaa kattomassa Sherlock Holmes 2 :)
Oli muuten hassu leffa. Eka oli kyl silti parempi :) Niinku ne aina on!

Mä yleensä _vihaan_ sellasia biisejä joita soitetaan oikeesti IHAN kokoajan joka puolella. Näitä on esimerkiksi kaikki kesäbiisit, valvomo-mikä kesä, tea-tytöt tykkää jnejne. Eikä vaa siis suomalaiset biisit.
Ootte varmaa hokannu jo, että Rihannan We found Love soi ainainainainaiainaaaaaaaa jokaaaavitunnnnnpuolellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Varsinki meillä Namussa !!!!

Ja arvaas vittu mitä. Ei oo menny hermoja, vielä_kään?!?!? Se voi myös johtua siitä että, mahtava ja hyvä ystäväni Juho ei soita sitä alkuperäistä :D Ja se on just hyvä, että biisejä voi mixaa. Koska ei sitä oikeesti kauheen kauaa jaksais. Oon kuullu tosta biisistä miljoona eri versioo, ja toi oikee on aika... paska niihin verrattuna. Tai no ei paska... Vähä huonompi ainaki :)

Mun mielestä DJ:t pelastaa aika monen biisin tekemällä siitä erilaisen. En sit tiiä mitä se kertoo itse artistista :D Ja oon varmaa aika tyhmä ämmä nyt ku kerron mun mielipiteen tästäkin asiasta. Mut fittu, pitää ihmisillä olla mielipiteitä =)

Tänään tarkoitus olisi mennä Ikeaan pitkästä aikaa, ihan vaa sen takia että koirani on onnistunut rikkomaan juomalasini?! Ja okei, oon itekki rikkonu pari samallaista. Ja no, ikeassa on halpaa ja sinne on aina niin kiva mennä! Ja vaikka kaikki käyttääki ikeaa, ni so fucking what? Ei meil oo onneks ku vaa joitaki astioita ja seinällä hylly sieltä. Ja kynttilöitä, omg. PLUS NE LIHABULLAT JA MUUSI <3 x)


Nyt, heipatirallaa (.....anteeksi)

<3 fannyah

1 kommentti:

  1. hihi ihana postaus fanny ja kiitos terveisistä.. <3 tääl sängyl pohjal makaan, läppäri vieres...! :)

    VastaaPoista