sunnuntai 22. tammikuuta 2012

moi

Oon ollu täs yli viikon kipeenä, ja mun pikkusysteri oli meillä muutaman yön,niin en oo millään jaksanu tulla kirjottaa mitään. Muutenki vähä veto veks, vituttaa toi talvi. Joo siis on kyl tosi kaunista oikeesti ku näkee lunta maan päällä enemmän ku öö.. no paljon. Mut ei tota tällänen meksikolainen manne jaksa oikeesti kauaa!! :D Onneks tää loppuu kohta. Kai. PLIIS?
Nyt on eka kierros ohi vaaleista, ja siis no kaikkihan tietää ketkä kaks menee tokalle kierrokselle. Ja mun feivöritti ei ole niinistö. Se on niin ruma. Mut siis sehän ei ole syy vihaa sitä, eihän?  
Mielummin Haavisto :) Ihan vaa sen takia että sen boifrendi on lattari !! hihihiiiihi. ihana homppeli <3

Äänestin silti Arhinmäkeä.....

Eniwhooooo... Mun on pitäny jo kirjottaa kauan siitä, että kuinka mua vituttaa ihmiset baarissa. Siis ajatteleppa: Täysi baari, käytävät ihan tukossa, järkyttävät jonot tiskille ja sulla on kädessä 10€ drinkki. MITEN SÄ PÄÄSET TOISELLE PUOLELLE BAARIA? saatika eteen_päin ? Ja siis vittumaisin juttuhan tässä on se, että ne ihmiset jotka on siinä käytävällä, niin ne joko notkuu siinä koska seinistähän tulee tunnetusti parhaita ystäviä kännissä. Tai sit ne on nähny jonkun kaverin jota ne jää "vaa moikkaa hetkeks" Miksi ette voi mennä sivummalle "moikkaa" ystäväänne? Ja työntekijänä tää on vielä kauheempaa. Mut meillä onneks pääsee oikoreittejä pitkin, esim keittiön kautta jne. Mut silti, c'mooooon! Muutenki tuli eilen selväksi, että aikuiset ihmiset on kännissä vitusti pahempii ku ne just 18v täyttäneet teinit jotka hengaa tivolissa sit koko loppuvuoden. Koska ne ei vaa pääse mihinkää muualle. Kiitos siitä Helsinki. Tai no suomi...


Mä en nyt jaksa keskittyy yhtään. Koska mua odottaa jätski tuolla pakkasessa......... muahaha!

namnam, bai!

<3 fannyaaaaah

2 kommenttia:

  1. hahaa fanny! mun oli tarkoitus myös kirjoittaa ihan samasta aiheesta kun sinä - meinaa just noista baarin huonoista puolista. :D ehkä toteutan sen vielä joku kaunis päivä. ps. mä muuten äänestin niinistöä vaikka se onkin ruma. :D

    VastaaPoista
  2. Kirjota ihmees! Ja tee siitä kunnon, mä en jaksanu taaskaaaaaa kirjottaa paljoo :D Niinistö näyttää ihan simpsoneiden siltä pahikselta

    VastaaPoista