torstai 12. tammikuuta 2012

It's a boy !

Heräsin tänään siihen että iines nuohosi itseään muhun ja sitten mun kännykkä soi. Se oli yks mun kaveri, mutta en jaksanut vastaa joten vaimensin sen. Mutta sitten laitoin myöhemmin viestin että en jaksa soittaa ku aivot on iha jäässä vielä :D No, kysehän oli masusta. Eli pakkohan mun oli soittaa heti takasin !

No kaveri oli käynyt ultrassa ja sai tietää että MEILLE tulee poikavauva! ;D 
Yllättäen aloin itkee puhelimessa, just heränneenä :') 

Mä lupailin jo että mä hoidan sille kausarin ja kaikki lätkähommat, ja mä teen parhaani että siitä myös tulee lätkäpelaaja! Tai jos ei sitä niin joku iso stara!

Mutta ei mulla muuta nyt tähän väliin, kun että poikaa odotellessa <3

<3 fannyah

2 kommenttia:

  1. TEILLE tulee vauvva? sul on jo yks karvanen vauvveli siellä nii! ;)

    VastaaPoista
  2. No siis... kaverin vauva on mun kans! koska hemmottelen sen niin pilalle :D noei

    VastaaPoista