maanantai 23. tammikuuta 2012

mummot riivaa

- no vittu ei kauheen kauaa jos se musta on kiinni.

Kysymys on nyt niistä vanhoista rouvista ja herroista, jotka ovat närkästyneitä meihin nuoremman sukupolven edustajiin.

Aina sanotaan että "Vanhempia tulee kunnioittaa", TIETENKIN TULEE, MUTTA missäs se meitä kohtaa kunnioitus on? Mä kunnioitan ja arvostan vanhempaa sukupolvea todella paljon. Ne on sotinut meijän puolesta, suomen puolesta ja ne on nähnyt ja kuullut kaikkea. Plus ne on perkeleen viisaita. Mutta miks niiden pitää kaupassa tuijottaa niin vihaisesti, jos olet kipeenä lähtenyt tukka nutturalla ja lökärit päällä ostoksille?

Just tuli ohjelma siitä että miten pitäis säilyttää hollywood glamouri nykypäivänäkin, no tietysti huolehdin omasta ulkonäöstäni. Mutta miks mun pitäis sit aina tyydyttää kaikkia muita pistämällä ykköset päälle ku meen kauppaan? Kunhan vain kysyn.

Tän aiheen valitsin siksi, koska olin tosiaan kaupassa perseen näkösenä tossa yksi päivä. Mulla oli aika paljon siinä ostoksia kassalle mennessäni, sitten Tony lähti hakee vessapaperia mikä oli unohtunut. Samalla mun perään tuli vanhempi rouva jonottaa vuoroaan. Ja siis mä _aina_ hymyilen kohteliaasti vanhemmille, en tiiä miks, ehkä se on vaa niin kohteliasta mun mielestä? :D No tää rouva katsoi mua ja hymyili takaisin tosi vaikeesti. Sitten jono liikkui eteenpäin ja sit mä huomasin että tää takana oleva vanhempi neiti mittaili siinä mua. Siis oikeesti mittaili alhaalta ylös sillee ettei edes yrittänykkää piilotella sitä. Teki mieli sanoo että "Joo, kyllä. Tiedän olen ihan järkyttävän näköinen, and i don't give a fuck. But you do?" Oon pari kertaa sanonu vanhalle ihmiselle pahasti, mut ne onki ollu spurguja tai muuten vaa fucked up. No en sit sanonu mitään. Sit se ämmä edellee jatkoi tuijottamista. Mua alko ärsyttää se. Mun mutsi on aikoinaa sanonu sporassa muutamalle papalle ja mummolle, jos ne on tuijottanut ilman mitään syytä, että OLENKO SYÖNYT SUN EVÄÄT? Ja se on oikeesti tosi hyvä lause mun mielest :DD
No onneks Tony sit tuli takasin siihen ja päästiin vittuun sieltä glamourin keskeltä takaisin himaan röhnöttää sohvalle.

Mutta pointti on tässä nyt se, että miks meijän pitäis hymyillä all the effffing time niille ja teititellä ja hyväksyä se paska käytös niiltä jos mekään ei saada niiltä minkäänlaista kunnioitusta? En oo siis todellakaan koskaan sanonut pahasti (^^) kenellekkää, enkä tuu sanomaankaan. Ja jos vihaat mua nyt tän takia, että uskalsin kirjottaa tästä ni byyhyy.

:D lol

Ja nyt suihkun kautta kouluun <3 "jee"

<3 fannyah "the grannyhater"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti