lauantai 14. tammikuuta 2012

Verano locoooooosss

Hola putas !

Oon ihan kiihottunut (öö) ajatuksesta että kohta on taas kesä. Okei ei kohta... Mut kelatkaa, kuukaus eteenpäin, on ystävänpäivä ja sit siit kuukaus ni on jo melkee huhtikuu?! Sit on jo pääsiäinen ja sit on synnytys (<3) JA SIT ALKAA TERDEKAUSI ! Ja en nyt siis meinaa mitään perus hengailuu jossai aidatulla alueella ravintolan ulkopuolella. Vaa siis ihan kunnon terde; laituri, mbar, mixxedit (aka bio rexin terde) & kampin piha. Ai ettäh. Musiikki pauhaa, jengi nauttii kylmää siiderii..... TTU! olispa jo kesä. Eniten odotan sitä sen takia, että oon tutustunut uusiin ihmisiin Namun kautta ja no, i feel safe to say this, but they are the biggest drunkasses evah :DDD Ja mä tykkään siitä että ne on niin eloista porukkaa. Niil on kaikilla asenne kohillaan, ne vaa nauttii. Ainakin näin mä sen näen. *_*

Ja kaikenlisäksi, niinku tuli jo selväksi: mixxedit. Viime kesänä en ollu ku kerran mixxedeissä, ja vaa jonku tunnin tyylii. Ja se vitutti. Siellä soi niin perkuleen hyvä musiikki ja siel on tuttuja ja ilmapiiri on vaa niin hyvä. En tiiä... Ehkä se on se musiikki ku vie multa jalat alta. Ja eikä sen tarttekkaa olla mixxedit. Mulle riittää vaa se musiikki ni oon heti HOPPPPPPLAAAAA! 8)) Nii ja aurinko tietysti <3

Nikke & minä




Kuvat: weheartit.com
Pamautin mun selän eilen paskaks!? En tosiaan tiiä et mitä oon tehnyt väärin. Meinaa siihe tuli lukko, en päässy venyttää sitä taakse enkä eteenpäin :o Ja se on edelleen paskana. Ei niin jumissa tietty ku töissä, koska siin tein kokoajan jtn liikettä ni se rasittu. Mutta kyllä perkele oli vaikeeta mennä sänkyyn ku ei päässy mitenkään kääntyy! :D

Pistän nyt tähän loppuun aikas hyvän kipaleen. NAATTIKAA ! =))

<3 fannyah


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti