perjantai 6. tammikuuta 2012

Jää_kiakko_matsit

Mun on pakko avautua tästä asiasta edes johonkin. Koska en pidä enää päiväkirjaa (joo lol oon miljoona vuotias, so what?) niin kirjoitan siitä tänne :)

Ensinäkin, oltiin eilen Tonyn kaa kattomassa matsia. Ja oon siis käyny Jokereiden matseissa ihan pienestä asti, kiitos faijalle ja Mikalle :D Ja siis, no nykyää se ei oo niin lähellä mun sydäntä mutta esim alle 12v Fanny kun näki että jokerit hävis finaalissa ni ai että mä itkin !! :D
Mutta se ei nyt liity tähän mitenkään, ainakaa paljoo.. Kyse on nyt niistä 50v ukkomiehistä, jotka tulee kahestaan matsiin viettämään miesten iltaa. Oli ne sit vierasjoukkueen tai jokereiden faneja, ne on aina samallaisia. Ne istuu molemmat kyyryssä siinä katsomossa ja toinen käsi suulla miettien ja laukoen vittu kaikki mielipiteet mitä päähän tulee. Ja siis ei, en tarkota nyt sitä "tsiigaa ton persettä" (joo hei, et oo saamassa, sä oot about 4339 vuotta vanhempi ku se)
Tarkoitan nyt sitä, että niiden pitää kommentoida kaikkien pelaajien taktiikasta ja samalla ne punii toistensa avio-ongelmia ?!??? En tiedä oonko ainut joka tän on huomannut peleissä? Am I ? Toisaalta, ne joita tiedän sieltä katsomosta on ne eteläpäätyläiset. Ja siellä ei näitä herroja kyllä varmasti ole :D Ja jos on, niin hankkiudun niistä eroon heti. En oo siis katkera, vaa mä en vaa niinku ymmärrä että miksi niiden pitää puhuu KOKO_VITUN_AJAN?!?!?? kattokaa sitä peliä ja miettikää jälkeen päin jossain vitun sportissa pelaajien historiaa. Jotkut yrittää hei kattoo sitä peliä? ^.Ô

Juu, on se kivaa että ootte päässy ulos sieltä kolmen lapsen ja hullun vaimon ja kultasen-noutajan luolta pois. Mut tehkää toi muu muualla ja keskittykää olennaiseen (tässä tapauksessa se on kalja tai matsi, tai molemmat)
Mä en tykkää yhtään siitä että jos menee matsiin ni joku ei sit seuraa sitä yhtään. Mä aion ottaa nyt esimerkiksi erään porukan sieltä, ja en nyt puhu kenestäkään yksilöllisesti (ja ennenku alatte angstaa jtn ni... stfu!) Noh, on monta ihmistä siellä jonka mä tiiän et seuraa tunnollisesti jääkiekkoa ympäri maailmaa. Siis ei vain sm-liigaa. Mut sit siel on kans nää pari muuttujaa, jotka ei oikeesti ees tiiä mikä on kiekko. Saatika maila. TAI NE EI EES TIIÄ MITÄ MEINAA PAITSIO. Sori. Kiihdyin. TAI sit siellä on niitä jotka tietää mitä noi on, mutta ne ei keskity peliin niinku tippaakaan. Kun muut huutaa jotain dumarille ni sit ne vast tajuu huutaa kans mut ne ei vaa tiiä et miks ne huutaa.... Ja sit ne jotka ei tiiä mikä on jääkiekko, on tullu sinne vaa elvistelee ja hengailee, ihan vaa sen takii et ne näkee kavereita samalla. Ja siinä ei periaattees oo mitään vikaa, mut hei, miks sä sit meet sellaseen liikuntatapahtumaan jos et sit tiiä mitä siellä harrastetaan....

Ja koska itse olen niin täydellinen ihminen, niin pyydän jo nyt anteeksi jos joku otti itseensä.
I HAVEN'T STARTED YET BITCHES!! lol.


<3 fantsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti