maanantai 15. huhtikuuta 2013

höpöhöpö

Oon aika varma että tähän aikaan vuodesta koirat käyttää sanaa "haistavittu-sää" TAI sit tää on niille täydellinen keli. Se että kevät on mestoil ja lumet sulaa, niin joojoo tietenki se on jees! emmä sitä kiellä, ollaanhan me lähempänä kesää <3 uuuu kesälapsi mä oooon! Mut se että kun lumet sulaa, niin sieltä ilmestyy alta ruskeita ylläreitä. Tali on ku vessanpönttö missä kaikki on käyny talvella kakkosella ja ollu sillee "no ei se mitää, ei kukaa huomaa mitää, koht sataa kummiski lunta ton päälle" EIPPPÄ?!?! Piti oikeesti miettii et miten sitä tuolla ulkona kävelee ku käy iineksen kaa pihalla. Hyi faan!
Samalla kun oltiin tossa ulkoilemassa, niin kiinnitin huomiota siihen että kuinka urheilijapainotteinen mesta tää on oikeesti. Tossa on tennishalli, sulkkishalli, keilahalli, jalkapallokenttiä, golfkenttä, hiihtolatuja ja juoksureittejä venäjälle asti. Jos en tästä sohvalta nosta pebaani tonne ulos kun lumet sulaa kunnolla, niin sulla on lupa lyödä mua! Paitsi että mun pitää hommaa eka kengät millä juoksentelen tuolla laitumella, meinaan rakas koirani tosiaan söi mun niken kengät. Tai siis toisesta maisteli hieman.. Mut silti :DD

Nii ja tänään oli taas se aika kuukaudesta, meinaan koulupäivä! Meillä oli skottiviski tasting, ja sen pitäjä oli ku ilmetty Jack Black. Ja hauska jätkä kaikenlisäks! Siinä oli hieman mindfucked olo..
En tosiaan oo niin "vanha" että tykkäisin viskistä, vaikka eihän se ikää katso. Mutta ei vaa maistu kauheen hyvältä mun mielestä. KUNNES tänään maistoin melkee mun ikäistä kaveria, 19 vuotista glenmorangie viskiä. Ja siis... no oli hyvää! Toffee ja kinuski ja snadi kirpeys tuli läpi, namnam! Ehkä alan sit olee sen verran varttunut että kohta siemailen viskiä bissen sijasta? Taaai sit ei. Pidättäydyn siinä whiskey sourissa, se keleppaa mulle ;)


Oon niin tylsä enkä jaksa kirjottaa mitään. Koska frankly my dear, my life sucksat this moment. Pitäis ettii kämppä ja rikastua pikaisesti.. Ja toi koulu pitäis hoitaa alta pois ja voishan sitä motivoitua treenaa ihan kunnollakin... Jos vaik 6 krt viikossa ois alku :DD

<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti