torstai 28. helmikuuta 2013

shopBailut

Nuoremmalla iällä kun lähdin shoppailemaan, niin nautin siitä että pääsee kokeilemaan vaatteita pukukopissa ja raahasinkin sinne tonneittain kledjuja. Nykyää jos kokeilen edes normaalia toppia, niin mulla menee jo siinä vaiheessa hermot :D

Sitten tietysti tää nykyaika kun tuli, älypuhelimet sun muut niin netistä pystyy jopa tilaa vaatteitakin! Okei eihän se nyt mikää uus juttu kyllä oo, mut ikää ku tuli enemmän ni hiffasin et hitto mähän pystyn himasta käsin ostaa kledjui. Feivöritti oli tietenki nelly, niinku varmaa kaikkien muidenkin. KUNNES tuli members.......... No voi perkele sentään. Sehän on mun heikkous nykyää. Kaikista kampanjoista ihanimmat on tietenki NLY TREND ja WONDERLAND. 
Melkeinpä aina kun mulle tulee ilmoitus postista että siellä on paketti, niin se on membersiltä. Ja jokainen mun frendiki tietää sen. Mut hitto ku se vaa on niiiiin helppoo tilaa netistä, valitsee koon ja pistää sen ostoskoriin ja menee kassalle ja that's it. Plus membersiltä menee tosiaan se 2-3 viikkoa kun tilaus saapuu, eli ne tulee aina yllärinä ja siinä sit mietit et mitäs mä nyt olinkaa tilannu.... Ja maksuaikaa on 14 päivää !

No pidemmittä puheitta, kävin äsken membersillä pitkästä aikaa (melkee päivä menny jo siitä ku viimeeks kävin!!) ja sieltä taas kerran lähti pari mekkoa kesäksi. Maximekko on semmonen pakollinen vaate mikä pitäis olla olemassa aina. Jengi puhuu siitä että pitää olla pitkä käyttääkseen semmosta mekkoa, tai sit jos oot hobitti niin pitää käyttää korkeita popoja siellä alla. No mä diggaan näyttää hobitilta joten en aio käyttää mitään muuta ku ballerinoja tai läpsyjä mekon kanssa. Koska kuka jaksaa oikeesti kävellä korkkareissa KOKO_KESÄN läpi?? emmäää ainakaaa :D

Jokatapauksessa, tämmöiset kauniit mekot lähti mukaan, merkki on NLY TREND :)



Pakko kans mainita tosta pallosta tuolla taivaalla... Eilen näin mun hyvää ystävää Petraa keskustassa, ja kun kävelin stokkan kellon alle steissiltä niin ihmisillä oli joku tosi outo ilme naamarissa mitä ei oo näkyny vähää aikaan. Taisin viimeeks kreetalla nähdä samoja ilmeitä. Kelasin et mikäs ihmeen virne noil on meneillää ja hiffasin et JEP, it's the sun. Se on vaa niin perkeleen ihmeellistä miten jengi menee niiiiin masentuneeks ja kuoren alle ku syksy tulee (mä ainaki) ja sit ku tulee kevät niin ihmiset kuoriutuu munistaan ja on ku uudestisyntyneitä. En nyt sano et se ois ihan kamalaa, sehän on ihanaa! Ja oon ite yks noista ihmisistä, itseasiassa pahimmasta päästä jopa.... :D
Pointti tässä mun romaanissa on siis: KEVÄT TULLOO JA KAIKKI O EHANNAA!!!

Ps. Mirelle tulee takas suomeen !!! <3 Anu... tuu säki PLIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSS!

<3 fannyah

4 kommenttia:

  1. Ja pyh, miks pitäs olla pitkä! Oon nähny hemmetin hemasevia hobitteja maximekoissa, eikä se näytä mitenkään pälliltä. Ollaan ylpeenä taskukokosia! :D tilasin sit itekki ny Membersiltä... tosin pakotin itteni pitää itteni ruodussa eli matkaan lähti vaan huivi ja talvihaalari vauvalle :D en viitti tilaa kuteita ittelleni ku suunnitelmis synnytyksenjälkeinen megakuntokuuri !

    VastaaPoista
  2. Mä en vaa kykene mennä sinne sivulle tilaamatta mitään.... Eilen tuli tonylle kaks hupparia sieltä, ja nyt on tulossa noi mekot ja joku viikko sit tilasin tretornin pinkit kumisaappaat :DDD siis mä ensinnäkin käytän ihan vitusti kumisaappaita..... Mut ne oli söpöt...

    VastaaPoista
  3. Eih!!!! Damn you. Mekkoa ei enää ole... olisin niin halunnut. :( :DD (En tosin tiennyt tarvitsevani maximekkoa ennenkun näin ton.. mitenniin mainonnan uhri?)

    VastaaPoista
  4. :D voi perse. No voin lainaa ! :D

    VastaaPoista