maanantai 4. helmikuuta 2013

Oon lukenut laihdutus,-liikuntablogeja aika paljon. Tuttujen ja tuttujentuttujen. Ja sit on tietenki nää 'oikeat' bloggaajat. Jotkut laihduttaa ja jotkut vaa pitää yllä kaunista kroppaansa.
( Ja pakko mainita että tämä neiti on tällä hetkellä mun feivöritti! ) Kauheen moni laihdutusblogi keskittyy enemmänkin niihin tekoihin, eli nämä ihmiset käy salilla ja syö terveellisesti. Ja sitten on myös niitä jotka kokeilee KAIKKEA, dieettejä, laihdutuspirtelöitä, syö _vain_ pupun ruokaa, laihduttavaa SUKLAATA (wtf?!?!?!?) etc. Ja mun mielestä se on paskaa. Oon tosi sori jos sä oot nyt se joka luottaa noihin keinoihin, tää on vaa mun mielipide että ei noi toimi. Miks ne laihduttajabloggaajat sit kokeilee niin monia eri keinoja, jos ne muka toimis? :D just saying..

Ja se mitä mä teen, on just toi eka keino. Käyn salilla ja syön terveellisesti. Nyt oon syöny suoraan sanottuna päin vittua, en oo keskittynyt syömiseen tai ainakaan siihen mitä mä syön. Aamupalan oon alottanut sillä millä pitääkin, ja juon vettä enemmän kuin koskaan ennen. Mutta siihen pitää silti keskittyä paremmin :) Oon myöskin nykyää sitä mieltä että teen mielummin itse ruokani !
Ja mitä karkkiin/jätskiin sun muihin tulee, niin esimerkiksi totaalikieltäytyminen on mun mielestä ihan perseestä myöskin :D Ostin tummaasuklaata kaupasta, just sen takia että jos tulee tarve saada herkkuja, niin otan palan siitä. Meinaa mä vihaan tummaasuklaata! ;)

Liikkuminen on jäänyt nyt vähemmäksi, koska mulla oli muutto ja kaikki asiat siihen liittyen. Ja tämähän on siis tekosyy, ja olen tietoinen siitä. Nyt asun tosiaan kuntosalini naapurissa, eli tekosyyt saa jäädä pois kokonaan. Viikonloppu meni laiskotellen siskon kanssa, mutta nyt on uusi viikko ja uudet tuulet!

Joten eikun tuumasta toimeen jälleen kerran, ja salille hep!

<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti