maanantai 4. helmikuuta 2013

taliaivo

Oon monta kertaa ollu tässä vaiheessa että aloitan kirjottaa kuulumisia ja sit oon ollu vaa sillee "looks like it's fuck this shit o'clock" :D MUTTA nyt näpyttelen tän loppuun asti niin kaikki ihanat ystäväni tietää että oon elossa. (Facebookki tosin tekee sen mun puolesta. Vitun maailmankaikkeus. Oispa irc-galleria ajat vielä olemassa... perkule. pardon my english once again. )

Anywhoooo; täällä olemme Talissa. Kämppä on siivottu ja turhat kamat on roudattu kellariin ja oon ihan superhappy. Perjantaina mun systeri tuli mun luokse ja viihtyikin eiliseen asti täällä. Ja mitä me tehtiin? Ei yhtään mitään. Oltiin laiskoja ja juotiin parit sidukat ja tehtiin hyvää ruokaa. Saatiin myös inttipoika vierailemaan, eli oikku siis. Tää mesta on ku toinen maailma. Ainaki tuolla ulkona... Käytiin iineksen kaa aamulenkillä lauantaina ja huomasin tuolla on enemmän hiihtäjiä ku missään hiihtokisassa, ja lenkkipolut on buenot ja koiria on koko venäjälle jakaa! Eli Tali on virallisesti urheilijoiden paikka. Mä nään meijän jättipihalta jalkapallohallin, ja tos on keilahalli naapurissa. PLUS iso piste iin päälle: elixia on parin askeleen päässä ! :)

Asunto on snadi, 2,5 neliöö pienempi ku edellinen (disaster) mut ei me tarvita tilaa mihinkään tällä hetkellä elämää. Ja parastahan (eli pelastaja) tässä kaikessa on oma sauna ja oma piha. Meinasin lurauttaa kyyneleen onnesta ku näin ton pihan. Ihan törkeen iso. Siis siihen nähden että tää on kerrostalo. Toi ei oo siis mikään omakotitalon hehtaaripiha :D Mutta tilaihme ;) Juteltiin ässän kaa et ostetaa toho semmonen lasten uima-allas kesällä ja ku tulee lämmin arskan alla niin siihen voi mennä pulahtaa :D Ja ettei mun elämä vaikuttais liian helpolta ja ihanalta, niin voin kyllä sanoa että tästä kaunokaisesta pitää maksaa paljon. Ei oo halpa elämä. Mutta mä haluunki laatua ;) Ainut miinuspuoli tässä asunnossa on se, että naapuritalo on tossa nenän edessä. (ehkä mä sit oonkin landepaukku joka ei halua naapureita ihan viereen :o )

Pakko palaa liikuntaan seuraavassa postauksessa.....

<3 fantsuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti