keskiviikko 13. helmikuuta 2013

yes i'm alive!

Oon ollut neljän seinän sisällä niin kauan, että musta tuntuu ku painaisin neljä tonnia ja musta on tullut zombi. Kyseessä siis flunssa ja työttömyys. No paino ei kyllä ole neljä tonnia, vaan olen laihtunut. Ja syy siihen ei ole terveellinen ruokavalio eikä myöskään liikunta. Kipeyshän on se main reason :D Eli en pääse juhlii edes 'laihtumista.'
No koska oon niin jääräpää ja en tee niinkuin vuodepotilaan pitäisi, lähdin uhmaten kohtaloani keskustaan toissapäivänä mun pikkusiskon kanssa syömään ja leffaan. Flunssa iski pahasti päälle ja kävelin pitkin keskustaa merirosvon näköisenä; eli aivastus meinasi tulla koko_ajan ja tiiättekö sen kihelmöinnin nenän varressa... no mun toinen silmä vuoti kokoajan ku ei se hiton aivastus tullut :DD
Jokatapauksessa päädyttiin syömään italialaiseen ravintolaan nimeltä Como :) Alkuruokani näytti tältä, ja ai että kun oli hyvää!
Masut täynnä lyllerrettiin tennispalatsiin kello 18:15 näytökseen, elokuvana oli Hannu&Kerttu: noitajahti. Oli hyvä pätkä kyllä, mutta melko brutaali :D Noitaverta roiskui ja kirosanoja oli muutama. Ei ihme että ikärajana olikin 16 vuotta ! Oli kyllä katsomisen arvoinen :)

Mulla oli maanantaina myös aamulla leegojen tarkastusaika. O-ouu... Ei huva tama! Pari reikää pitäis korjaa ja kävi myös ilmi että mulla on edelleen yks maitohammas ! hahah
Noh, ku saan leegot kuntoon ni hankin hampaidenvalkaisun. Se olkoon minun palkinto! ;)

Kämppä on vielä aika vaiheessa sisustuksen kannalta, pitäis 4 baarijakkaraa löytää (ja se on oikeesti vaikeeta ku haluu tietynlaiset!) ja tauluja, mattoja, lamppuja, pari hyllyä etc. Eli vielä on matkaa tupareihin :D
Iines on tykännyt asua täällä, tossa maastossa on tosi kiva kävellä ja haistella muitten koirien jätöksiä ! Ostettiin inkulle haukkupanta tossa yksi päivä, ei se hauku siis oikeesti mutta kun me asutaan ekassa kerroksessa ja tossa on yksi talo vielä rakennusvaiheessa, niin tossa liikkuu tosi paljon puuha-petejä päivittäin. Ja niille se vähän vuffii... :p Hyvin toimii kyllä panta! Enään ei iines hauku kun näkee niitä, nyt se vaa mumisee ufo äänillä :DD

Noh, mä jatkan nettishoppailua ja aivastelua. Finrexiä, duactia ja teetä nassuun ni kyllä hyvä tulee! :)

<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti