maanantai 2. huhtikuuta 2012

Päivän bongatut:

Ku oltiin Miren kaa tatskamessuilla, niin se selitti mulle kokoajan jäbästä joka on ylihot. No odotus palkittiin, meillä on selvästikin aika sama maku :DD Äsken sit muistin sen ihmisen ja yllättäen googlasin hänet. Ja mire arveli että se on venäläinen, mut mä arvasin heti et se ois joku lattari. KYLLÄ LATTARI LATTARIN TUNNISTAA ;) tosin ei ihan lattari, espanjalainen. Kai barcelonasta. En tiedä. Seurustelee svedun kaa ainaki :D aaanyfuckingway, tässä hän on > GV
Lajina on yllättäen old school, mitä mä rakastan. Ja aion myöskin tatuoida itseni täyteen sen tyylisiä tatuointeja. Kunhan vaa pieraisisin jostain ylimääräistä rahaa ! En tiiä mikä siin tyylissä on niin mageeta... Syytän tästä kaikesta Sailoy Jerryä, nii siis en sitä alkoholia.


Bongasin myös mageen jutun; Puiset iPhone kuoret! Jaaaa ajattelin vähä niinku ostaa ne joku pvä... Väreinä on tammi ja pähkinä :) Ja hienointa täs on se, että jokaisen kuoren hinnasta 5,67 euroa menee Greenpop-projektiin, jonka missiona on istuttaa puita Zambiaan. How fucking cool is that ?! Peace bro.
Oh and btw, ne sopii iPhone 4 ja 4ässään.



(kuvat http://www.lastucase.com/)

Nii joo, ja sinkkuelämää on näköjää alkanu taas nelosella ! Love it <3



Parasta ekassa tuottarissa on mr.big ja bon jovi <3

3 kommenttia:

  1. Old school-tatskat on kyllä hyvin jees ! Mietin itekki jotain sentyylistä, ja yks suunnitelma oiski mielessä, mut en keksi sille paikkaa ja venailen täs viel lottovoittoa...

    Mr Big on ihan perseestä! Aidan oli paras :D

    VastaaPoista
  2. mäki menin heti ton GV:n sivuille ihastelemaan sitä.... <3 oikeesti fanny mitä mä teen, mä rakastuin?!?!?! :D

    VastaaPoista
  3. Aidan oli kyl ihana kans! Mul on oma Mr.Big mun elämässä, ni sen takia tunnen sympatiaa sitä kohtaa :D Ja ei se oo niin kusipää loppujenlopuks.

    Joo mire.... ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :DD

    VastaaPoista