sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

noniiin sofia

Moni tuttu on kyselly/kirjottanu siitä, että minkälainen blogi ittellänsä on. Esim Cava, hän kirjottaa matkoista, ostoksista (mitä näyttäis olevan joka päiv, lucky bastard!) Ja sit on papu, joka tekee samallailla ku mä. Siis mä oon sitä mieltä että tää mun blöögi on mun päiväkirja. Mä kirjotin joskus päiväkirjaa ja hokasin et mun handut väsyy ja kuka vittu niitä muka lukis, muu ku mä. No ehkä bellu, kun me muistellaan muutaman vuoden takaisia kommelluksia :D Nomutta joooooooo. TÄMÄ ON MUN OMA VIRTUAALINEN PÄIVÄKIRJA, eikä mua ees haittaa et mul ei oo miljoonaa lukijaa niinku noil feimeillä bloggaajilla, jotka saa vittu palkkaa siitä?!?!? okei, no itse rakastan lukea niiden postauksia. Aaanyfuckingway. Lukijaksi riittää mun silmät, parin tuttavan ja kaverin :)


Lähin eilen Helsinki Ink messuille kaapelitehtaalle miren kaa, ja sen jälkeen menin nikelle kun oli niin lähellä spottikin. Kun menin sinne niin ajatus tupareista ja boolista ja ruoasta houkutti aika pahasti, mutta meitä oli siellä 5 ihmistä. Kunnes Niksun "broidit" hyökkäs sisään ni johan alko meno jalga vibada ja alko meisingi käymään jopa villiksi :D Pelattiin sitä peliä missä laitetaan papru otsaan ja arvuutellaan että mikä/kuka siinä lukee. Mulla oli Elton John, arvasin sen kai neljäntenä :))) Sitten pojat innostu baariin lähtemisestä, ja aloin olee vähä sitä mieltä että eeih, ei ole pahemmin ylimääräistä eikä muutenkaan riitä ikä kyseiseen paikkaan mihin lähtivät. No sitten otettiin taksit On the Rocksin eteen ja mä vaa kävelin sisään :D Ei niinku mitään ääntä pokelta, ei edes kattonut mua.
Kaipa se sit on sillai, et pitää vaa mennä päättäväisesti kokeilee. Mä ite vihaan sitä et pitää "kokeilla", koska ku olin alaikänen ja monet kaverit kävi koklaamassa josko he pääsisivät baariin, ni mä olin se joka päätti et nooo..aha mä lähen sit himaa. Koska mua.. no ei hävetä, mut kelaa nyt itekki. Pitkä jono, vaik tavastialle, jengi venailee et pääsee inee sit joku puupää alaikänen tulee ylimeikattuna ja laittautuneena ja yrittää sisää. Sit viel jos se on semmonen älypää et alkaa jankkaa pokelle ja yrittää lahjoa sitä, ni sehän vast pistääki vihaks!
Joookatapauksessa, pääsin siis näiden vanhusten kanssa sisään ja päätettiin ottaa juomat, tosin itsehän en maksanut mitään, eli ei se rahatilanne ollu mikään este. Harmittaa ettei tommosia herrasmiehiä oikeesti oo paljoo! Ekaa kertaa nään jäbät ja ne on iha sairaan mukavia ja otti mut mukaan juttuihinsa heti, vaikka "pahimmillaan" ikäero oli yli 10 vuotta.
Juomaksi valitsimme... laku_maito?! Arvaa vaa kenen idea tää oli, Nikke my määän. Mut ai että se oli hyvää ! ;D siinä sitten litkittiin niitä ja tequilaa ja jallua ja yök :D Oli aivan saatanan jees ilta pitkään aikaan! Mahtavia ihmisiä nuo BROIDIT ;)

Läväytän tähä parit kuvat illasta :)
Teemu & Nikke :)
Myö <3
 


Ja nyt, kiitos eilisen; mulla on perus sunnuntai meneillää eli darranen olo, eli ruokaa tarvitsen _PALJON_!!

Nyt alkoi twilight :'D joten sitä kahtommaa <3

pusokram

2 kommenttia: