tiistai 10. huhtikuuta 2012

Päätin eilen et haluun lähtee vapianoon syömään, joten pistin naamarin päälle ja tää meikkipossu röhnöttiki pizzan äärellä hetken päästä. Matka jatkui vapianosta Amarilloon, sieltä ROSKAAN ja sit viimeinen etappi: ALE PUB.

Toi pizza oli nimeltänsä Toscana, ja sen makunen oliki! Tosi mausteinen ja hieman jopa tulinen 8-)
Oli kyl ylihyvää !


Ja pizzan kaverina oli pasta carbonara ! Kermapommi, usch..


Ja ton näkösenä mä olin liikenteessä ?%¤(?=# hyih töttöröpää


Mä tykkään Vapianosta ihan kauheesti ! Ne pastat on ylihalpoja, kun vertaa siihen et kuinka plussapallona sieltä lähtee pois. Ja se sisustus on kaikista paras! Tykkään iha tositosi paljon tosta että niillä on timjamia ja basilikaa pöydillä plus viinietikkaa,, öljyä balsamicoo namnam ! Ekaa kertaa otin kyl pizza, ja jos pitäis valita ni kyllä mä pastaa syön mielummin. Niitä on niin paljon eri vaihtoehtoja, on kunkkurabuilla höystettyinä ja aurinkokuivattua tomaattia ja kaikkee ihanaa. Ja parhainta tos on se, että hinnat on siinä 8 euron - 13 euron tienoilla. SILLÄ RAHALLA LIHOAT VAPIANOSSA MONTA KILOA EIKÄ SE EDES HAITTAA ! ihanaaaaaaa <3
NO KYLLÄHÄN MÄÄ USKALLAN! USKALLATSÄÄÄÄ
No Jannika ainaki uskalsi :D

Roskassa oli helvetin kansainvälinen tunnelma. Ku astuttiin sisään, niin kuulin vaa espanjan kieltä. Tulin melkee siihen heti. Espanjalaisia paljon... liikaa.. vitusti !!!! Mut sit kävi ilmi et niiden joukossa oli myös ranskalaisia, liettualaisia, englantilaisia (oh hello!) + muita kansalaisuuksia. En vielkää oikee tiiä miks ne oli siel, vaik mä kysyinki joltain slobolta. Mut eipä sillä väliä kai ole. Sit Teemuki iski sinne roskaan jossai vaiheessa ja lyöttäydyttiin yhteen ja lähettiin tosiaan sinne aleen. Missä oliki kaikki?!?!?!!!
En oo koskaan nähny sunnuntaina noin paljon porukkaa liikenteessä. Oikeesti. Mä ku oon niin sunnari kantis muutenki. Tosin löydän itteni yleensä Millistä tai Tikrun vipistä.

Mä kiitän luojaa, ja ehkä aivojani myös että loppuillasta ei oo paljoo kuvia. Ku vaa peruskuvat Nikestä (joo neki tuli aleen Tuomon & Paten kaa!) ja Teemusta.

En tiiä mistään mitään. Enkä haluiskaa tietää.

Nyt menen nukkumaan, aatutiluullaaaaaa

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti