torstai 10. tammikuuta 2013

muutoksia kropassa

Sillon ku liityin elixiaan ja mulla oli ensimmäinen PT tapaaminen, niin tehtiin mulle kehoanalyysi. Eli paino ja pituus.... niin ja se hiton rasvaprosentti myös luki siinä. Järkytyin ihan helvetisti siitä prosentista. En oo koskaan ajatellutkaan että oisin oikeesti niin fätti. Painoin sillon x kg. Oon n.166 cm pitkä (pituus on otettu viimeeks tyylii seiskalla :D)
NOH eilenhän olin salilla, ja aloin myös syömään mun ruokavalion mukaan jo tovi sitten. Siis sen mukaan minkä I teki mulle. Ja tänään myös olin salilla! Kelasin etten menis, en luottanu itteeni. Mutta menin, ja oon vitun onnellinen että menin. Meinaan treenin jälkeen uskaltauduin mennä vaa'alla; 5_KILOA lähteny??????????? pyörittelen silmiäni hetken aikaa ja kiljuin ja tanssin pääni sisällä hetken ajan. Sit menin pois vaa'alta ja kokeilin uudestaan ja nipistin itteeni :DD Ei helvetti, kyllä vain. Se piti paikkaansa. Jouluruoat, uudenvuoden viinat + muut viinat ja ruoat. Ja tässä tulos? Emmä tiä mitä mä oon tehny, mut jotain mä oon tehny ainaski oikein ^^

Treenit meni hyvin, vedin parikyt minsaa crossilla alkulämpät ja ekaa kertaa seurasin mun sykettä kunnolla. Haha se veti kyl miten sattuu. Sitten nopee vetää vatsat, kierrot ja reidet. Ja huuups, melkee myöhässä jo töistä! Kiiruhdin suihkun kautta duuniin ja nyt kyllä tuntuuki. En venytellyt...... Hitto.
No huomenna sitten kroppa kiittää :') Aamulla taas siis salille vetelemään ihan järrrrkyttävät treenit. Mulla on siis vapaapäivä (kas kummaa!) ja klo 15:30 ois tapaaminen UUDEN ASUNNON EDESSÄ!
Eli asunto on valmis. Silti muutto on vasta vikapäivä (jos sato siihen suostuu siis...) soppari kyl alkaa vast eka päivä :/

Nyt oikeesti tuntuu siltä ku voisin juosta maratonin ja uida koko maailman läpi, niin hyvä fiilis on. Tuntuu siltä myös, että tää motivaatio oikeesti tuli pysyäkseen. En varmana ole ainut joka tykkää ostaa värikkäitä treenivaatteita (or am i?), ja näin kävi nyt; alet on yllättänyt suomineidon alapään ja päädyin jonkunaikaa sitten stadiumille. Ja bongasin sieltä pikaostoksena tämmösen neonkeltasen treenipaidan. Ja tää tuntuu kyllä niiin kivalta päällä! (vaikkakin on tuosta etumuksen kohdalta snadi... ja mistäköhän se johtuu..) No kengät mä nappasin Budgetsportista loppuvuodesta, ja rintoja puristaa tiukaksi pinkit liivit H&M:stä. Oon siis värikkäimmilläni salilla :DD

Tää ei nyt suostu lataa kuvia, yhtäkään. Joten palataanpa siis joskus muulloin noihin asukuviin! :D

Huomenna siis salille ja uuden asunnon tsekkaus!

<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti