torstai 3. tammikuuta 2013

Juoppohullu Fanny ja paska viikko

Joo vähän olen ollut jäässä, i know...

Kaikki lähti siitä kun about viikko sitten päätettiin lähteä tyttökaverin kanssa hyvän ystävän synttäreille, tivoliin. Ajatus tietenkin oli että 'no otetaan parit' no ei tod, hiffattii että eihän tätä kestä selvinpäin. No otettiin pari lisää ? Ei siinä.. Lähdettiin ennen kahta pois, ajatuksena kotiin lähtö. R meni kotiin vikalla sporalla ja jätkät pyyteli mua rokkaamaan niitten kaa. Oon niin helppo tommosissa jutuissa, joten menin...
Pilkun jälkeen lähettiin taksitolpalle ja joku ähly tuli siihen hengailee meijän kaa. Ja, no.. ei menny kauaa kun se oli kadonnut mun kännykän kanssa. Ei kai siinä... Vittu.
Aamulla "vittumäoonmyöhässäpuaaaaaaaaaaa" herääminen, duuniin hitaasti mutta varmasti (en siis ollu myöhässä onneksi) krapula ja vapina iskee, kauhee vitutus ja elämä ilman älypuhelinta. Ei näin.

Nyt ku on menny se viikko, niin oon huomannu että miten jengi pysyy (what) järjissään kun niillä on se älypuhelin kourassaan. Ihmiset vetelee Facebook,s-posti & iltalehti- kombinaatioo jokatoinen sekunti, ihan ku pillurallii. Vähä sairasta loppujenlopuks. Ei me enää käytetä konetta pahemmin. Eikä me myöskään lueta lehtiä....

No uutta matoa koukkuun; uudenvuodenaatto alkoi SoStylishissä, miran kätösten alla. Kävin pistää ripset järjestykseen siis :) Siitä sitten kiireellä himppeen päin ja let the valmistautuminen begin!
Tasan seiskalta meillä oli miittinki Kauniaisissa frendien kaa. (Kuvia tulee myöhemmin _ehkä_)
Safka maistui hyvin, ei tullut ongelmia ystäväni maidon kanssa! :D Viini maistui sitäkin enemmän. Jatkot oli lepuskin fenniassa, eka tosin William K:ssa.

Monien mutkien ja jäisten latujen kautta pääsin loppujenlopuksi kotiin sänkyni luokse, joka ottikin mut eniten avosylein vastaan, kuin kukaan koko illan aikana :D No wonder....

Ja mitäs me tästä vuoden vikasta viikosta opimme: Karma is a bitch!

Voisin kirota vielä enemmän kuin olen nyt, mut siitä on jo viikko ku menetin mun rakkaan puhelimen ja uusi on hopefully tulossa jo tilalle. Että ehkä en sittenkään.

Vuosi vaihtui jälleenkerran, en nää siinä mitään "hienoa". Numeroitahan nekin vain on? :)
Nyt mäkkiläskit voi taas vetää kuukauden karkkilakon ja dokut tipattoman tammikuun, ja paluu arkeen onkin taas tiedossa helmikuussa. Ainut mikä tässä on positiivista on se, että kuukauden päästä on muutto! Plus kohta on taas kesä <3

Toivottavasti paska tsägä ei kerenny hypätä tälle vuodelle mun perässä.
Joten kippis ja kulaus, vedetäänpäs lisää viinaa ni jaksetaan tääkin vuosi! :)

<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti