tiistai 8. tammikuuta 2013

Inspiration!

29 viikkoa. 7 kuukautta. Ei mul oo tommoseen aikaa! Haluun nopeemmin kuntoon! Se meinaa sitä että elokuussa olisin laihtunut. Paljon. Ei se vaa nyt kyllä natsaa.

Näin sanoo siis kiloklubi, en ite mitään laskelmia toteuttanut :D Siellä voi laskea painoindeksin, käydä läpi viikon liikunnat ja ruokavalio (kalorit jne) Ja jos tarttee jutustelukaveria, niin siellä on myös foorumi. Mistä löytää muuten melkeinpä kaikelle aiheelle oma piiri; laihtuminen, liikunta (lajit ja tekniikat) etc. Ja kaikenlisäksi tämä on ilmaista! ^_^

Oltiin tänään salilla Heidin kanssa, ja tarkoitus olisi mennä myös huomenna aamulla ja torstaina aamulla. Loppuviikko onkin sitten töitä. Sunnuntaina voisin ehkä polkaista myös salille.
Treenit on pitkälti 3x15 toistoja eri laitteissa. Alkulämmittely on crossilla ollu aina. Tunneilla en oo vielä käynyt, tällä jäsenyydelläni. Hahah, muistan ku oltiin joskus pari vuotta sitten Heidin kaa jossain tanssitunnilla :DD Voi jösses sentään. Oon harrastanut tanssia nuoren ikäni, varmaankin puolet elämästäni. Eli osaan tanssia. Tosin en enään yhtä hyvin hoppia, niinkuin aikasemmin. Mutta jokatapauksessa; ne ihmiset ei vaa osannu tanssia, eikä se tunti kyllä ollu läheskään tanssimista. Heidi luovutti heti ja meni lattialle istumaan ja nauramaan. Ja mä yritin kaikkeni että jaksaisin sitä hömpötystä :D Sen jälkeen ei menty koskaan tunnille!
Nyt kiinnostaisi nyrkkeily, shape, power ja terveselkä tunnit. Mun sukulainen on alalla töissä, ja sanoi että terveselkä tunti olisi hyvä mulle, olen kummiskin seisomistyössä melkein päivittäin. Ehkä sitten joku päivä. Nyt kummiskin käyn mielummin salilla, että pääsen kunnolla hien makuun ja kokeilemaan että MISTÄ MUT ON TEHTY! ;)

Ruokavalio myöskin pysyy, minkä I teki mulle. Muutto uuteen ympäristöön edesauttaa tätä mun projektia aika hyvin. Siellä on tosi hyvät liikuntamahdollisuudet lähistöllä, mun sali on about pari askelta kotiovelta! Ei voi enää sanoo että ei jaksais lähteä. Meinaa kauppaan, ostamaan karkkia on pidempi matka ku salille ;) Siellä on maastoa paljon, missä on kuulemma hyviä kävely/juoksureittejä. Mäpäs tiiänkin että mitä teen kesällä!
Jälleen kerran voidaan miettiä, että kuinkahan kauan tää motivaatio taas kestää. No se on kestäny alusta asti, tossa nyt vaa oli yks sairastelu välissä, ja joulu... ja uusivuosi... Ruokaa vitusti ja alkoholia sitäkin enemmän. En pidä mitään 'tipatonta tammikuuta', mut ei kyllä tee mieli yhtään juoda. Kerran kuukaudessa korkeintaan. Ehkä. Ja seurakin on tietty tärkee.

ANYWAY, mä näytän teille mistä meitsi on tehty, suckers! I can do it! ;)

<3 fannyah

2 kommenttia:

  1. Hei! Jos sul on taas iPhone nii lataa sellanen ku ShapeUp! Ilmanen appi ja ruokia voi lisäillä barcode scannerilla.. Helpottaa elämää! :)

    VastaaPoista