keskiviikko 19. joulukuuta 2012

thoughts of yesterday

Kattelin tossa kuvia itestäni vuosien takaa. Ja hiffasin etten oo koskaan ollu mikään snadi mimmi.. Emmä sano et oisin mikää tankkikaan, mut kyllähän mä voisin ees yrittää olla pienempi?
Haen tällä mun "pähkähullulla idealla" hyvää oloa omassa vartalossani ja hyvää kuntoa. Jotkut ihmiset ei ehkä usko muhun, eikä kahteen ystävään jotka on tässä messissä. Mut me uskotaan toisiimme. Kuulostaa varmaa iha kauheelta paskalta mitä mä täs nyt selitän, mut oon tosissani.


(kuvat weheartit.com)

Se on jännää miten safka vaikuttaa ihmiseen. Ja vitamiinit. Ollaan loppujenlopuks vaa koneita ,joita pitää tankkaa usein erilaisilla aineilla. Vitamiinithan on tärkeä tekijä, tietenki. Nyt vast senkin hiffasin kunnolla. Ja ikää on se 20 vuotta. Eipä siinäkään kauaa menny :D
Ja se, että vaikka liikkuisit sen pari kertaa viikossa kunnolla ja syöt terveellisesti; laihdut. Ei sitä tajuu, ku oot kello 4 aamuyöllä sokoksen mäkissä kännissä tilaamassa bigmac ateriaa, että kuinka paljon se vaikuttaa suhun. Liikalihavuus nyt tietty on olemassa ja tulee aina olemaan. Ei sille voi mitään. Jos sun folksit on sitä mieltä että "se on ok juoda pepsiä joka päivä joka aterian yhteydessä", niin siitähän se kaikki lähtee... Ainaki mulla lähti. Nykyää korvaan senki vichyllä :D (Sen takii haluun sen sodastremin joululahjaks!!! pliideeee)
Oon vika ihminen jolla on oikeus puhua tästä asiasta näin "vakavasti", mutta nyt ku se on vihdoin asettautunut mun aivoihin ni haluun valaistua tässä teijänki kanssa :) Oon vähä semmonen ihminen että mietin tosi paljon asioita, niinku tärkeitä asioita myös. Mut silti jengi kelaa et oon iha tyhjäpää joka ei oo yhtään sivistynyt :D TästäKIN voisin alkaa hieman avautumaan. Mutta jätän sen ensikertaan!

Noni, cut the bullshit...
Oon taas kerran kipeenä, joten tää mun salillakäynti on taas tauolla. Mun kroppa selvästikin taistelee kuntoilua vastaan, pahasti. Eikä auta yhtään että tänään on valmistautujaiset, joulu on ensviikolla ja uusivuosi lähenee. Kaikki noi meinaa herkuttelua. Ja juomista. Hitto. En sano että se on PAKKO juoda. En mä tänään kyllä juo,mut siellä on kakkua! :D Jouluna nyt on pakko ottaa pari terävää et kestää sukulaisia. En oo kovin hyvä siinä hommassa....

Me saatiin muuten Seidin kanssa terkut Australiasta tytöiltä <3 :
Ikävä teitä Mirelle ja Anu <3
<3 fannyah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti