tiistai 29. toukokuuta 2012

Oujee. Muistan ku oltii Irc-galleriassa vielä, niin mä ja Juulia tehtiin galluppejaaina "päiväkirjaan"
No koska oon ollu niin vitun aktiivinen kirjottaja, niin teen tän vasta nyt :)

1. Miten käytät vapaa-aikasi ?
2. Minkälaista musiikkia kuuntelet ?
3. Pelaatko mitään pelejä ?
4. Monetko kengät omistat ?
5. Mitkä ovat sinun lempi tv-sarjasi ?
6. Mitkä ovat sinun harrastuksesi ?
7. Jos saisit olla joku julkkis yhden päivän, kuka olisit ? 8. Miksi?
9. Mitkä on paheesi  ?
10. Mitä mieltä olet päihteistä, ja niiden käytöstä ?
11. Juotko maitoa ? (Alexin keksimä kysymys :D)

Ja siis haastaja on siis mire :)

1. No tällä hetkellä vapaa-aika on aika tuntematon käsite mulle, koska sitä ei vaa voi kutsua vapaa-ajaksi. Mut ehkä himassa nukkuen tai sit vaa jumitan sohvalla kunnes pitää taas lähteä töihin. Tätä menoo menee taas kesä ihan ohi, niinku viime kesänäkin kävi. Vitun duunit.

2. Oon ikuinen kasarifani, kiitos mutsin. Se kuunteli aina mötleyy, aerosmithii, bon jovia, kissiä jnejnejne. Joten ne nyt pysyy tietysti aina miun syrämessä. Ja kiitos Heidin, oon rakastunut myös House musiikkiin. Miten ne liittyy toisiinsa? (aivan varmasti mietit tota!) No vittu ei mitenkää. Miks ei vois kuunnella kahta ihan erilaista genree? Mä en ees mielestäni 'kuuntele' mitään, mä vaa diggailen melkee kaikesta. Jopa klassinen menee :DD

3. Mun koko elämä on yhtä isoo peliä, ja pakkohan täält on selvii voittajana! Mut siis mire varmaankin meinas tässä ihan niinku ... no peliä. En kyllä pelaa. ehkä jtn korttipelejä... aa joo, JUOMAPELIÄ! Enpä oikee muuta :D Kännykäl pelaan, hate to admit it; ice age village, logo quiz jaaa smurf village :DDDD

4. En jaksa laskee, mut liian vähän niitä on. Mä oon siitä erilainen ämmä, etten hamstraa kenkiin pahemmin. Muutama niitä löytyy, mut silti käytän vaa yhtii.

5. No eipä oikee tuu enää katottuu niinku ennen. Mut kaikki rikosohjelmat on aika kingei, monkki on kans hauska. Kummeli, täykkärit, greyn anatomia, ja tietysti ykkösenä on sinkkuelämää. Se on semmonen sarja, et vaikka se tulis uusintana 10 vuotta lisää töllöstä, ni kattoisin sitä silti. Ja se on aina yhtä hyvä!

6. Just nyt ei oo mitään harrastuksia, mut syksyllä kelasin oikeesti alottaa jonku nyrkkeilyn tms. Pääsis vähä päästelee höyryi, ilman ruumiita.

7. Hmm.. Kukakohan mä olisin... Haluisin salee olla joku rokkitähti. Salee tommy lee, tai nikki sixx. Tai jopa Steve tyler. En kyl tiiä.. joku tommonen eniten nisti :D

8. Ja justiinsa sen takia, että ne on kokenu aivan saatanasti. Ne on kokenu sunset bulevardin huorat sun muut :D Jätkil on muutenki jännempi elämä varmasti.

9. Paheet... hmm.. Kai mä oon vähä saamaton yksilö. Mä en oikee osaa sanoo nyt mitään, oon paska näis jutuissa. Ehkä se on yks pahe?

10. Jos oon sanonu jo et haluun elää nikki sixxin päivän, ja kuuntelen housemusaa, ni mitäköhän mieltä oon :D Ei mut siis. Mun mielestä ihmiset saa tehä omat virheensä ja polttaa ja vetää ihan mitä itse haluaa. Eiköhän me kaikki tehdä omat syntimme. En ala tuomitsee ketään siitä. Vedän mä itekki päihteitä; alkoholi & tupakka. Ilman niitä en voi olla. Oon koukussa. Okei, siis en oo alkoHOLISTI :DDD mut niin.. u got the point.

11. Lexa, ei, en juo maitoa :DD Olen laktoosi-intolerantikko <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti