keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Tiistai

Eilinen päivä alkoi aamubalalla, ja vapaapäivän vietolla! Näin sen verran outoa unta, että soitin bellulle heti ja päätin että mun on pakko mennä käymää heidän luona, keravalla :) Ja siis sen takia koska en oo koskaa käyny niillä, plus tänään on beibin laskettuaika, eli APUA! oli pakko nähdä masu vielä kun kerkiää <3

En nyt yritä mitään "nyt alan syömää terveellisesti, oon fatty" Not. Oon vitun tyytyväinen itteeni, sen vaa huomaa et jos syö terveellisesti ni on parempi oloki. Ja muutenki kevyt safka on paljo parempi ku joku hodari x 39593
No seuraksi mulle lähti Juulia, ja junassa kun oltiin ja kateltiin maisemia niin tuli yllättäen tampereen reissut mieleen :D Niistä ei kyllä pääse koskaan eroon. Enkä kyllä haluakaan! :)


Tän näköinen plussaballo siellä sitten odotteli meitä ;D Vesimelonit pöytään ja kahvipannu pörisemään ja juorukellot pääs avautumaan. Meinasin yllättäen alkaa itkee, kun käytiin vauvan vaatteita läpi, niitä oli hurja määrä ja ne oli niiiiin pieniä <3 Ja pikkuselle on jo PUKU! bikku herrasmiäs <3

Kello alkoi olla jo sen verran, että piti kiiruhtaa kallioon Hannan 20v synttäreille :) 

Tämmönen kesäkissa mulla oli mukana <3


No siitä kun päästiin kallioon, niin synttärisankari olikin jo hieman huppelissa. Mut se nyt ei tuu mitenkään yllätyksenä :D H on aina ollut yhtä juoppo.


Juulia joi boolimukillisen ja lähti himppeen ja mä taisin jäädä humalan vaikutuksen alaiseksi :D Ja päätin myös että haen kaupasta hammasharjan, koska tiiän että kuinka ällöttävää se on ku toisen hengitys haisee ihan viinalle. Sit lähdin jossain vaiheessa T:lle nukkumaan ja nyt oon himassa taas vaihteex. Uus päivä, uudet kännit ja vapaapäivä viel kaikenlisäks. Saatana.



No ei. Lauantaina sit taas. Ehkä. Läpäl.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti