maanantai 5. maaliskuuta 2012

sometimes you just gotta take a chillpill

Oonpa taas kerran jättäny kirjottamatta muutamaan päivään, ei se mitään. Oon itseasiassa päässyt nauttimaan yksin olosta ja kavereista ja iineksestä. Ja sekin on päässyt nauttimaan aika riittoisasti, varsinkin nukkumisesta :DD





Oon myös päässyt ostelemaan tarvittavia asioita, esimerkiksi meikkivoide, sivellin ja valokynä. Koska kesä tekee, hitaasti mutta varmasti, tuloaan niin ajattelin että koska kesällä en pahemmin meikkaa, niin hankin nyt koko kesän meikit. Tai siis eihän toi määrä mulle riitä, mutta siis sivellin on ollu jo niin kauan must-tuote, joten nyt sit hankin senkin. Ja vaikka kaikki meikkaajat ja stylistit sun muut hiuksen ja naaman näprääjät (mitkä...) sanookin että sen pitää olla hyvä sivellin, ja siitä voi myös maksaakin paljon koska se maksaa sen takaisin. Mut ei se mua pahemmin hetkauta että maksanko mä siitä sen 11,50€ . Koska 50€ tommosesta tupsusta tuntuis jo aika kauheelta... Siis tämmöselle köyhälle opiskelija dallaajalle joka meikkaa tsägäl päivittäin. Mut jos oisin maskeeraja niin joo, kyllä mä tarvikkeisiin tietenkin panostaisin.

Ja on tässä muutenkin tullu vähän nautittuu esim kynttilän valosta iltasin ja auringon nousuista sun muista. Kyllähän toi aurinko saa hymyn nassulle vaik ois kuinka paska päivä. Siin on sitä jotakin.. Ja juuri sen takia oon kesällä paljon kivempi ihminen, omasta mielestänikin. Oon kokoajan (melkee kokoajan) happyhappyjoyjoy plus mul on parempi olla auringossa ku harmaassa ja rumassa suomessa. Johtuu varmaankin lämpimästä verestäni... :)


Ja on tässä tultu hemmoteltuukin itseäni, kilpailun merkeissä tosin. Ystäväni teki minulle rakennekynnet kilpailua varten. Yksinkertaiset valkoiset kynnet tuli, mutta ehkä huollossa sitten uskallan repäistä ja ottaa hieman enemmän? maybe ;)


Tänään taidamme T:n kanssa iskea Espooseen hänen äidillensä,
ja iines lähtee myös näytille :)

Meijän pikku nappula on jo 4 kuukautta vanha ! aika menee hurjan nopeasti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti