torstai 22. maaliskuuta 2012

210312

Hola putas! =)

 Nyt alko pleijarit, tänään siis.. Vähä jännittää.. Otteluparina on jullit. Ja sehän meinaa siis sitä että joka vitun matsipäivänä kaikki on "KIIMASII, UUUUUU JULLIT KAATTUUU, HATA IIÄFKOOO" tai "hahaha narrit kuolee tänää, ottakaa pyyhkeet messii, te lähette kesälomalle vitun narrit!!" Oon Jokerifani, mut en harrasta tommosta. Mun mielestä se on tosi tyhmää. Joo faniuteen kuuluu varmasti toi, mut.. jotain rajaa jookos? :)
Enought with that shit. Jokerit anyway voitti tänään, thats it.

Eilen olin Juulian kanssa Teatterissa syömässä, se otti perus salden ja päätin kerranki "repästä" ja otin keiton! Redcurry keitto med chicken! oli iha jeees. Vähä liian kermanen, kelasin et se ois kirkas ja tulinen. Mut eipä ollutkaan :) Ja Laura blondi luuli et toi on spagettii? Daiju :D

Joo no sit kans otettiin jullest kiva kesäkuva!

<3

Lopuksi laitan ittestäni peilikuvan ja uudesta lempipaidasta =))))))
baibai <3: fantsu

2 kommenttia:

  1. Itsehän tosiaan en tykkää penkkiurheilusta ja oon aina vihannu lätkää, eli oon koko ajan iha järkyttyny noiden menosta :D mitä vitun järkeä on vetää jotakuta päähän koska se kannustaa eri joukkuetta? Vitun juntit :D

    VastaaPoista
  2. Joo eilen kyl olin aikalailla menossa tappelee itekki :D mut en kyl ymmärrä sitä kans, et mikä siin on et pitää tapella jos toinen kannattaa "väärää" joukkuetta. Mulle noi jullit on kyl aina ollu pahin, vihaan niitä ikuisesti :D Mut yleisesti miks pitää riehuu ja OLLA HULINA PÄÄLLÄ. vitun hulinat

    VastaaPoista