sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Summer Sound Festival !

Oltiin eilen Rosan kaa Summer Sound Festareilla, suvilahdessa. Oli aivan sssairaan kivaa! Nähtiin paljon "tuttuja" esim Henna Kalinainen ja sen tissit plus Inka Tuominen ja hänen tissit. Myöhemmin Henna oli tosi angstisen näkönen vessassa... Ja tais itkeä? Antti oli myös paikalla, joten ehkä ne oli ottanu yhteen. haha

Roger Sanchez oli aivan tautisen hyvä! Kyl ne espanjalaiset vaa osaa :) Ja Above&Beyond oli myös toosi jeees. Oon aina ollu sitä mieltä et ne soittaa niin rauhallista musaa, mut fuck that shit! Iha törkeen jees. 


mun puppe, rosa :)

Toivottavasti tapahtumasta tulee jokavuotinen, liput oli kummiski niin halvat ja oli tosi hyvät esiintyjät! Joten kiitokset järjestäjille ja pupun seuralle :)

Nyt toisiin aiheisiin; mun piti jo aikasemmin laittaa tää kuva tänne mut en oo jaksanu dataa ku vaa mun ihanalla iPhonella :)))) Mutjoo. Oltiin keskustassa murun kaa kävelemässä, ni nähtiin siinä vanhalla bussiasemalla, siin MBAR:in edessä joku "tori". Siel näkyi ranskanlippuja kaikissa myyntipisteissä, sit mentiin kattoo mitä siellä oli. Ja löydettiin esimerkiksi makkaraa, itsetehtyä... YÖK!! Sit me löydettiin kyltti missä luki "CHURROS from spain" tms. Ja arvaa vaa innostuinko! Joten päädyttiin ostaa niitä <3 nomnom


Oltiin myös shaker'sissä, en muista oliko sama päivä, ei varmaa. Mut joo, pakko tästäkin hehkuttaa; 
ULTIMATE MOJITO <3<3<3 ihan töRRRkeen hyvää. Shakersissä tosiaan osataan tehdä asiansa oikein.
Kun taas jossai teiniluolassa 1.mojitoa EI juoda, koska ne ei ymmärrä hyvän juoman päälle ja 2.Jos tekee mojiton, ni sen on parasta olla hyvin tehty. En nyt väitä et mä oisin joku ammattilainen, mut oon täs muutamia mojitoja juonu, täti sano joskus et mun pitää juoda sitä koska "TU ERES MEXICANA!" no okei joo juon SORRY ?! Mut silti, jos se on hyvin tehty ni se on hyyyväääää! Btw, mites tää mojitolonkero ? VITTU


Eipä mulla tällä kertaa oikee mitään muuta. Ku että HYVÄÄ SUNNUNTAIPÄIVÄÄ MINULLE!

Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti