tiistai 16. elokuuta 2011

amorcito

Ajattelin ihan vaa sen kunniaksi, että rakastan Tonya ni tehdä meistä postauksen :) yeah, usch...

Kaikki alkoi viime kesänä, yli vuosi sitten; Tony oli sillon valtion orjana, intissä siis. Alettii juttelee facebookissa ja vaihettiin numeroita jne. Siis tutustuin yhen entisen hyvän ystävän kautta Tonyyn, vuosia sitten. Mutta ei koskaan tutustuttu kunnolla, ku vasta viimevuonna.
Aluksi tekstailtiin, ehkä tony hieman tylsyyttään tekstaili siellä intissä ja mä ihan vaa säälistä. Kunnes tony pääs pois intistä, ja oli rellestäny ja pelleilly mun kanssa jonkun aikaa ni aloin oikeesti kiinnostuu tästä tyypistä. Lähettiin kahville ja päädyttiin tapailemaan toisiamme kunnes Tony sit kysyi et millon me lopetetaan tapailu.
Ja SIITÄ SE AJATUS SITTEN LÄHTI (turpa kii)
Kolmen päivän päästä ollaan seurusteltu 9_kuu-vitun-kautta. Pyhä sylvi sanon minä. Siis kauhistuttaa se, koska mä en oo koskaan seurustellu tosissani ja nyt oikeesti onnistuin, ja rakastuin.

Anyway: Heräsin tänään siihen että Tony toi mulle tämmösen satsin sänkyyn:
Siinä on leipää, näyttää vaa salaatilta mut siel alla on piilossa leipää! :D ja sit oli mysliä, mehua ja yylihyvää munakasta missä oli fetajuustoa ja kirsikkatomaattia <3

Ja seuraavassa kuvassa on mun uudet hienot kynnet. TOSI tuksumaiset, mut no can do. Enskerral vähä rajummat, ajattelin mustaa väriä \,,/ hehhz

 
"And next thing you know, you're in love with this guy"
<3



Sen mä vaa sanon, että RAKASTAN tota ihmistä yli kaiken.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti