tiistai 7. tammikuuta 2014

Tiedättekö kuinka masentavaa mun on lukee tota että kuinka huono fiilis mulla on ollut puolvuotta sitten. Ja kuinka masentavaa se onkaan että siitä on PUOLI_VUOTTA. Koko sen ajan mä käytin itteni ettimiseen ja menneisyyden miettimiseen. Mitä jos? Mun mielestä ei pitäis ees sanoo tota ääneen: mitä jos? No vittu mitä jos ei.

Ihmiset käyttää koko tän aikansa ittensä ettimiseen ja tän pelin pelaamiseen.
It goes like this: sä teet kaikkes et löydät sen prinssis, jota ennen sä oot oppinu mukamas virheistäs ja oot satuttanu ittees tsiljoona kertaa, ja sitku se ridaa metukkansa kaa nenän eteen ni mitä sä teet? No sä mokaat. Vittu sä mokaat. Tietenki. Sit käydää se sama pilluralli läpi kunnes se tulee taas vastaan. Ja parhaimmillaan tota rumbaa käydään kymmenet vuodet. Ja pahimmillaan vaan pieni hetki. Pointti tässä kaikessa katkerassa purkautumisessa ei ole suinkaan se, että oisin muka onneton sinkku.
Vaan kyse on siitä että, IHMISET NAUTTIKAA AJASTANNE! Sulla on vitusti vuosii aikaa ettii se mies. Tutki ittees, opi itestäs lisää, opettele lisää asioita ja asioista. Pidä kaverit lähelläs; koska niitä tarttee aina. Deittaile; ethän sä koskaan voi tietää minkälainen sulle on hyvä ellet haistele erilaisia mahdollisuuksia. Ja muista pitää hauskaa. Ihan sama mistä on kyse niin muista hauskuus!

Mulla oli yhen kundin kaa vispilänkauppaa kunnes kävi miten kävi, ja sen jälkeen mä taisin tipahtaa maanpinnalle ja tajusin et mä en hymyile koskaan ilman syytä. Aloin hymyilee. Nykyää mä hymyilen ihan vaa välillä,muistuttaakseni ittelleni että kyl mulla on asiat aika vitun hyvin. Mulla on koti, jossa on sänky, jossa on puhtaat lakanat. Ei kaikilla oo. Vuos ku vaihtu niin monet teki dieetti lupauksia ja kaikenmaailman lupauksia. Mä vaa päätin että alan näkee hyvyyden kaikessa ja aion myös käyttää rahaa hyväntekeväisyyteen.... Voin kertoo teille salaisuuden: ei oo muuten paljoo vaadittu.
Ihmiset älkää stressatko niin paljoo kokoajan! Vuosi 2013 oli epäonnenvuosi, kaikille muillekkin kuin mulle näköjään. Antakaa niitten tekojen kasvattaa teitä ja oppikaa kaikesta mitä teette/näätte. Ja muistakaa nyt saatana hymyillä niin että tuntuu!! Tätä vuotta ollaan menty vasta viikko, talvi ei oo ees vielä tullu, joten aivot narikkaat ja haarat auki ja menkää tutustumaan ihmisiin :DD

SMILE :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti