lauantai 8. syyskuuta 2012

K.H.M

( Otsikko on siis prinssin nimikirjaimet. )

Myönnän, oon joskus vihannut lapsia. Paljon. Kunnes jotain tapahtui, en tiedä mitä.

Mutta nyt kun on tää vitun "tehäänpäs vaikka vauva ajan kuluksi-buumi" niin oon oppinu tykkää niistä. Koska niitä tupsahtelee joka vitun reiästä. Enkä sanois että se on väärin. Tai tyhmää. Onhan se yksilöllistä.

Esimerkiksi Bellulle, K on mun mielestä maailman paras asia mitä on ikinä käynyt toteen.
Mä rakastan tota skidii. Se on mun paras ystävä jo nyt! :)

Ei tämmöstä söpöliiniä voi olla rakastamatta!!!

Lainasin hieman kuvaa bölli!


Tässä on Dino. Hän on ollut bellun perheessä jo muutaman vuoden, muistan ku se oli niiiiiiiiiiiin pieni balleroinen ku böbi asu vielä järvenperässä,espoossa.
Nykyää mä pelkään tota hullua karhua! Mut se pitää huolta mun bestiksestä, joten kai meijän on sit pakko tulla toimeen ;)

Viimeiseksi kuva Belindasta. Kerron vähän tästä kuvasta; Oli vitun tylsä päivä, bellu hengas meillä 24/7 (enkä valita. ottaisin ne päivät takas heti!) Ja siis no, meillä tais olla joku siivous yllättäen meneillään. Kokeiltiin kaikkia vaatteita päällekkäin, ja siis asukokonaisuudet oli niin seksikkäät etten voi edes sanoin kuvailla.

Tässä bellulla on mun tanssipaita, avaruusnalle ja mun hokkarit millä pelasin aikoinaan ringetteä.

Ja nykyään, vuonna 2012, tämä ihminen on ÄITI. :DDDD Niin ne ajat vain muuttuu :)
 
Ps. I Love You <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti