perjantai 3. helmikuuta 2012

Ku iPhone tuli, ni olin että _en todellakaan_ aio hankkii sitä. Pysyn aina ja ikuisesti Nokiassa. Nojoo, nyt mulla on valkoinen iphone and i fucking love it.
No sit ku tuli angry birds, vihasin sitä jo valmiiks. Kaikkee sitä keksitää. Lintuja pitää heitellä jonku fakin narun kautta. Mitä helvettiä. Silti aloin pelaa sitä ja jäin koukkuun, en onneks enään.
JA sit on myös Jersey Shore.................. Myönnän. Kaikki tutut katto sitä joskus aikoja sitten, nyt vast meitsi. Tuun niinku NIIIN jäljessä kaikessa. Ja se ei haittaa mua kyllä yhtään. Sama kävi how i met your motherin kanssa. Barneyn hokema "wadap" tai "legen- wait for it... -dary". Nyt vast tiiän mistä ne on kotoisin.

Ja sama oli ala-asteella. tosin sillon olin kyl messissä kaikessa, alusta asti. SKEITTIKENGÄT! oh my gooosh. Ne kengoroo vai mikä lie olikaa, ni ne skeittikengät. Beiget ja ihan vitun coolit 8) Mul oli ne!!

No muttajoo. Eipä mulla muuta =)

Let's get the party started!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti