tiistai 7. elokuuta 2012

enjaksakirjottaaaaaaaa

 yeah, i've been working my ass off... as a juanita!
 Puppe hankki mulle benji-hypyn 150 metrin korkeudesta 20v synttärilahjaksi. Suaatttana!
 Mä myös nakuilin mun uusien ripsien kanssa. ja pienen otsan.
 Ja sain vihdoinkin oman potkupuvun!
 Posetin mun kaksosten kanssa
 Kävin hakiksen kauppahallissa vessassa
 Näin markuksen ja lexan pitkästä aikaa mun synttäreillä <3

 Inkkukinkku<3
 Sofialla oli sen polttarit ! JAIKS PÄIVÄ LÄHENEE!
 Summersound festival laskeutui luoksemme <3 hei hasse.. toi ilme...
 Oli joo vitun lämmin kesä. fuck you all. Iines diggas.
 Fleda vaalenee kokoajan... mut rumasti.
  Isä-tytär-päivä <3 käytiin gastone:ssa syömässä!

 tiramisuuuuuuu
 ja jotain ihan vitun hyvää jälkkäriä <3
 AND THE DAY HAS COME Nico & Sofia meni naimisiin !!!!
 Joo.. täs olin jo kännissä...
Iines on edelleen menoissa mukana <3 <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti